شعر و چکامه عاشقانه پارسی

کاش می شد همه چیز زیباتر به نظر می رسید ...

۷ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

خبر فوت مهناز افشار در تصادف رانندگی

خبر فوت مهناز افشار در تصادف رانندگی


فوت مهناز افشار شایعه است


قتل مهناز افشار


خبرهای جنجالی و داغ با تیتر های بزرگ این روزها در شبکه های مجازی روال هر روز پیغام های رد و بدل شده است با روی کار آمدن ابزار های ارتباطی جمعی الکترونیکی هر کسی بدون واسطه می تواند به انتشار اخبار در هر حوزه ای اقدام کند.

 خبری که در چند روز گذشته در حال داغ شدن است تصادف مهناز افشار – قتل مهناز افشار و فوت او هست.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

نتایج لاتاری ۲۰۱۷

نتایج لاتاری ۲۰۱۷


lottery 2017


اعلام نتایج لاتاری 2017


تایج لاتاری گرین کارت آمریکا 2017


کشور آمریکا هر ساله اقدام به برگزاری برنامه لاتاری می نمایند که برندگان این قرعه کشی میتوانند ویزای آمریکا را دریافت نمایند و برای زندگی کردن وارد کشور آمریکا شوند .هدف کشور آمریکا از برنامه لاتاری ایجاد تنوع نژادی در کشور آمریکا می باشد.



شرایط شرکت در لاتاری آمریکا :

افرادی که میخواهند در قرعه کشی گرین کارت آمریکا ثبت نام نمایند باید حداقل مدرک پایان ۱۲ سال تحصیلی ( یعنی پیش دانشگاهی ) یا معادل آن را داشته باشند . افرادی که این پیش نیاز را نداشته باشند حق شرکت در قرعه کشی را ندارند و در صورت شرکت و برنده شدن کیس آنها مردود خواهد شد .

افرادی که شرط حداقل تحصیل را ندارند باید سابقه کار ۲ ساله از مشاغلی که امتیاز بالای ۷ در آمریکا را دارند ارائه بدهند. البته قابل ذکر هست فقظ شغلهای سطح بالا و مهندسی این امتیاز را دارند و شغلهای معمولی این حد نصاب را ندارند .

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

خودکشی بیمار در بیمارستان میلاد بخاطر ۳۰۰ هزار تومان

خودکشی بیمار در بیمارستان میلاد بخاطر ۳۰۰ هزار تومان


 عکس فیلم و ماجرای خودکشی بیمار در بیمارستان میلاد


شوک : خودکشی بخاطر عدم پذیرش در بیمارستان

 

مرد ۴۷ ساله درحالی‌که از درد به‌خودش می‌پیچید، راهی بیمارستان دولتی در تهران شد اما وقتی شنید تا زمانی که ۳۰۰هزار تومان به‌حساب بیمارستان واریز نکند، پذیرش نخواهد شد، دست به اقدامی هولناک زد. این مرد از طبقه سوم بیمارستان خود را به پایین پرت کرد و به کما رفت.

 

این حادثه بعدازظهر جمعه در یکی از بیمارستان‌های دولتی تهران رخ داد. به گفته شاهدان، مرد میانسال درحالی‌که از درد به‌خودش می‌پیچید، وارد بیمارستان شد تا پذیرش شود. مسئولان پذیرش اما گفتند که تاریخ دفترچه‌اش منقضی شده و او باید ۳۰۰هزار تومان واریز کند تا پذیرش شود. 

مرد اما پولی همراهش نبود و هر چه او و همراهانش اصرار کردند که تا واریز شدن پول، او را پذیرش کنند، کسی گوشش بدهکار نبود. لحظاتی بعد مرد از درد روی زمین افتاد و در مقابل چشمان ده‌ها شاهد می‌ غلتید و فریاد می‌زد اما وقتی دید کسی به دادش نمی‌رسد، در نهایت خود را از طبقه سوم به پایین پرت کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

۱۰ جاذبه توریستی که ‘حیوان آزاری’ محسوب می‌‎شود

۱۰ جاذبه توریستی که ‘حیوان آزاری’ محسوب می‌‎شود


حیوان آزاری از نظر انجمن جهانی حمایت از حیوانات


حیوان آزاری یا گردشگری؟


به طور طبیعی همه ما سفر کردن را دوست داریم و از حیوان‌آزاری بیزاریم. با وجود این، از نظر انجمن حمایت از حیوانات جهان (World Animal Protection) وقتی پای گردشگری و تفریح به میان می‌آید، حقوق حیوانات یکی از ساده‌ترین چیزهایی است که قربانی سود بنگاه‌های گردشگری می‌شود.

عاشقیها برگرفته از پایگاه خبری فکر سبز : آیا تا به حال دور میدان نقش جهان اصفهان را با گاری پیموده‌اید؟ سبزه میدان تهران را که به تازگی سنگ‌فرش شده چه طور؟ اگر اهل شمال رفتن هستید، اسب سوای کنار ساحل یا بازدید از باغ وحش بابلسر را به یاد دارید؟ سیرک خلیل عقاب؟ نمایش‌های عنتر و لوطی؟ توله شیرهایی که در خیابان مولوی می‌شود خرید؟ جنگ سگ‌ها؟ خروس‌ جنگی‌ها؟

اگر حالا یک نهاد بین‌المللی مدافع حقوق حیوانات به شما بگوید همه این کارها به نوعی حیوان آزاری محسوب می‌شده، چه حالی خواهید شد.


جاذبه های گردشگری که حیوان آزاری به حساب می آید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

از دو پلنگ در شهرستان رودان تصویر برداری شد

از دو پلنگ در شهرستان رودان تصویر برداری شد


دو پلنگ در شهرستان رودان


عکس پلنگ ایرانی


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew): دو نفر از همیاران محیط زیست استان هرمزگان حین طبیعت گردی در ارتفاعات شهرهستان رودن با ردپا و نمایه های پلنگ مواجه شدند.

دادخدا پالیک فرمانده یگان محیط زیست هرمزگان در این باره گفت: این دو همیار پس از مدتی جست و جو و دوربین کشی دو پلنگ را مشاهده نموده و موفق شدند از آنها تصویربرداری نمایند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

کشته شدن توسط انسان، محتمل ترین علت مرگ ماده پلنگ یاسوج و چهار توله اش

محتمل ترین علت مرگ ماده پلنگ یاسوج و چهار توله اش


کشته شدن پلنگ توسط انسان


سوزانده شدن پلنگ یاسوج


پایگاه خبری دیده بان محیط زیست و حیات وحش ایران (iew) : روز ۳۰ فروردین سال جاری لاشه یک پلنگ آبستن که چهار توله داشته و آماده زایمان بود، در منطقه شکار ممنوع خرمناز یاسوج مشاهده شده و گزارش مربوط به این حادثه از این پایگاه خبری منتشر گردید.

مسئولان اداره کل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با استناد به گزارش کالبد گشایی صورت گرفته توسط اداره کل دامپزشکی این استان، معتقد هستند مرگ ماده پلنگ بر اثر عوامل طبیعی و مشخصا به دلیل سخت زایی رخ داده است.

اما شواهد و قرائنی وجود دارد که نشان می دهد مرگ این پلنگ و توله هایش، یک حادثه طبیعی نبوده و عوامل انسانی در آن دخیل بوده است.

تصاویر جدیدی که پس از مشاهده لاشه در منطقه توسط افراد محلی تهیه شده و در اختیار این پایگاه خبری قرار گرفته، گواه آن است که دم پلنگ بوسیله جسم تیز (چاقو یا تبر) قطع شده است.

همچنین شخص یا اشخاصی اقدام به آتش زدن لاشه پلنگ نموده اند که بر اثر آن سر، صورت، گردن و قسمت هایی از دست پلنگ در آتش سوخته است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها

فوت یک ورزشکار دیگر و بازهم بدون علت واقعی ؟

فوت یک ورزشکار دیگر و بازهم بدون علت واقعی ؟

دلایل فوت مهرداد اولادی چرا محرمانه است ؟

مهرداد اولادی

فوت یک ورزشکار دیگر و بازهم بدون علت واقعی ؟
 
فوت یک ورزشکار دیگر و بازهم هم یک علت کلیشه ای “سکته” اما بواقع که ماجرای فوت این ورزشکاران که اغلب جوان هستند عوامل دیگری دارد مدتی پیش هم فوت هادی نوروزی بدون بازگو گردن علت اصلی به فراموشی سپرده شده و در مدت زمان کوتاهی یک جوان دیگر فوتبالی نیز از دست رفت.

 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
نوید تنها