علی صادقی از عدم وجود توجیه اقتصادی برای کار و کیفیت پایین و بداخلاقی ها در تولید تله‌فیلم های شبکه نمایش خانگی می گوید.


حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی صادقی که معمولا جزو بی‌حاشیه‌های این عرصه بوده این بار بخشی از حواشی عجیبی که درگیر آن‌ها شده پرده بر می‌دارد و می‌گوید اگر این وضع ادامه داشته باشد شاید دیگر بازی نکند. 


صحبتش جالب است از کارگردانی که از او پرسیده آیا تا به حال بازی کردی تا بی‌توجهی سازندگان فیلم‌های سینمایی به بازیگرانی که در سریال‌ها و تله فیلم‌ها بازی می‌کنند.  


او می‌گوید همه جا فقط به من قول همکاری می‌دهند اما بعد از گرفتن عکس‌های یادگاری با  تعداد زیادی از دوستان و اقوامشان  کار من از یادشان می‌رود. 

صادقی آرزو می‌کند که با بهتر شدن شرایط تولید و بازی در آثار خوب از خجالت مخاطبانی که از او کارهای ضعیف دیده‌اند در بیاید. 

 

علی صادقی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به این موضوع که چندی پیش در برخورد با یکی از کارگردانان با سوال عجیبی روبه رو شده تصریح کرد: سیستم موجود در سینما الان اینطور است که علاوه بر اینکه بازی در تله فیلم را کسرشآن می‌دانند بهایی هم به بازیگرانی که در تله فیلم‌ها و سریال‌ها بازی کرده‌اند نمی‌دهند برای مثال مدتی  قبل به درخواست یکی از دوستان برای صحبت در خصوص بازی در یک پروژه رفتیم و کارگردانی که 15سال سابقه کاری کمتری نسبت به من دارد این سوال را پرسید که آیا تا به حال جلوی دوربین بازی هم داشته ام یا خیر ؟! البته من برای بازی در(3)فیلم سینمایی قرارداد بسته ام.

 

صادقی در بخش دیگری از صحبت های خود  در خصوص تله فیلم های تولید شده در شبکه نمایش خانگی با انتقاد شدید  از آنچکه به آن لحن چاله میدانی مسئولین شرکت‌ها می‌گوید، گفت: یکی از این شرکت چندبار این کار را انجام داده که فیلم های نیمه کاره یا متوقف را که من سکانس هایی هرچند کم بازی کرده ام را خریداری مونتاژ و سپس با عکس روی جلد من روانه بازار می کنند که باعث بی اعتمادی مخاطبان می شود.چرا که روی پوستر عکس من را میبینند ولی در خود فیلم سکانس هایی کوتاه که این موضوع را مردم در برخوردهای روزانه به من می گویند. 


وی در ادامه انتقاد از این شرکت گفت: عکس هایی که برای جلد انتخاب می شود هیچ وقت مناسب نیست و با اینکه در تمام قراردادهایم ذکر می شود که در خصوص عکس جلد باید نظر خودم هم دخیل باشد اما هیچ وقت این اتفاق نمی افتد و در تماس با مسئولین شرکت با لحنی بسیار زشت جواب من را می دهند و تاکید می کنند که فیلم برای ماست و هرکار که بخواهیم می کنیم. 


صادقی ادامه داد پاسخ ارشاد در این خصوص هم این است که مالک فیلم در خصوص تبلیغات اثر مختار است. 

 

وی افزود:برای بازی در یک تله فیلم دستمزد یک ماه کار برای یک سریال را پرداخت می کنند و با توجه به مشکلات مالی موجود چاره ای جز ورود به این پروژه ها ندارم. 


صادقی با انتقاد از صدور مجوز برای کسانیکه سررشته ای از کارگردانی ندارند اظهار داشت: در اغلب تله فیلم ها کارگردان تخصص لازم را ندارد و فقط از برخورد با بازیگرها خوشحال می شود. 


وی ادامه داد: در این پروژه ها بیشتر از اقوام سازندگان برای بازی استفاده می شود و نقش هم فروخته می شود که ایرادی ندارد اما مشکل اینجاست به کسانی فروخته می شود که هیچ گونه استعدادی ندارند و باعث زمین خوردن کار می شوند. 


این بازیگر بابیان این مطلب که دستمزدهایش نجومی نیست گفت: من برای بازی در تله فیلم کمتر از 45 ملیون تومان نمی گیرم و در صورتی که اسپانسر بخواهد خودش هم بازی داشته باشد این رقم اضافه می شود چون با این کار می خواهد اعتبار بگیرد و من اغلب در سکانس هایی که بازی دارم باید علاوه بر این که آموزش بازی هم بدهم مجبورم متن و دیالوگ ها را هم بررسی و تصییح کنم. 


صادقی در بخش دیگری با اشاره به این موضوع که بازیگران در مواجه با مردم همیشه دچار چالشهایی هستند افزود: اگر سر و وضع مناسب نداشته باشیم می گویند خسیس است اگر هم خوب باشیم حرف های دیگری گفته می شود. 


صادقی در ادامه با بیان این مطلب که من از 10سالگی در این عرصه فعالیت می کنم و درآمدم از این راه است و اگر شرایط درست نشود ممکن است بازی را کنار بگذارم ضمن تشکر از مخاطبانی که به او علاقه دارند گفت: اگر شرایط تولید  و قرار داد خوب شود و دغدغه های مالی نباشد مطمئا در هر پروژه ای شرکت نخواهم کرد اما در این شرایط و با این مشکلات راه دیگری ندارم و آرزو میکنم  با بهتر شدن وضعیت در کارهای خوبی بازی کنم که بتوانم از خجالت مخطبان برای بازی در آثار ضعیف دربیایم و اگر شرایط این چنین بماند ممکن است دیگر بازی نکنم.


این بازیگر در خصوص فعالیت در سینما درخصوص سختی‌های پشت دوربین و مشکلات متداول در زندگی روزمره اش گفت: زمانیکه می‌خواهند از کسی استفاده هنری کنند باید تمام شرایط ایده آل برای بوجود آمدن هنر نیز فراهم باشد نه اینکه بازیگری که جلوی دوربین است در فکر قسط و مسائل مالی خود باشد. 


وی در ادامه درباره کم کار شدنش با اشاره به این نکته که دستمزدهایی که برای بازی پیشنهاد می شود بسیار کم است گفت: برای بازی به دلیل پایبندی به تعهدات باید زمان زیادی اختصاص دهم ضمن آنکه در طول مدت تولید باید مراقبت های ویژه ای از خود داشته باشم تا دچار بیماری یا مسائلی از این دست نشوم و این در حالی است که دستمزدهای پیشنهادی خیلی کمتر از گذشته شده و تهیه کنندگان می گویند که بخشنامه ای صادر شده که از پرداخت دستمزدهایی که در کارهای قبلی پرداخت می‌شد جلوگیری می‌کند.








































روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی ...

www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون

۵ ساعت پیش - روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی/ احتمال کناره‌گیری از بازیگری. علی صادقی از عدم وجود توجیه اقتصادی برای کار و  ...

عکس : تومور مغزی باعث کناره‌گیری از دنیای بازیگری شد !

www.persianv.com/view/093566.php

۳۰ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. - تومور مغزی باعث کناره‌گیری مهین شهابی از دنیای بازیگری شد. - مهین شهابی به دلیل ابتلا به ..... بیوگرافی کامل علی صادقی +عکس های جدید ایشان  ...

کناره گیری ام از بازیگری شایعه است/رابطه در بازیگری حاکم ...

www.momtaznews.com/کناره-گیری-ام-از-بازیگری-شایعه-استرابط/

کناره گیری ام از بازیگری شایعه است/رابطه در بازیگری حاکم است ... علی نصیریان،بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه ... ممتاز نیوز منتشر گردیده است دکتر محمد صادقی بازیگر تئاتر و تلویزیون امشب در برنامه دو و  ...

دلایل کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی اعلام شد :: پرس فان

pressfun.blog.ir/post/دلایل-کناره-گیری-علی-کریمی-از-تیم-ملی-اعلام-شد

دلایل کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی اعلام شد رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد که علی کریمی فکر کرده است از وجودش در تیم ملی به خوبی استفاده نمیشود.

پرویز پرستویی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد - تاپ ناز

www.topnaz.com › ... › سینما و تلویزیون، فیلم و سریال جدید

۲۷ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - «پرویز پرستویی» بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران از دنیای بازیگری کناره‌گیری کرد. ... امام علی(ع)، کتاب قانون، دوئل، مارمولک را دارد؛ مدتی است از دنیای بازیگری ... این بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون پس از کناره‌گیری از ... و سریال عطسه مهران مدیری بزودی پخش می شود · مهران غفوریان جواد رضویان  ...

تصاویر برای کناره گیری علی صادقی از بازیگریگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

نتیجه تصویری برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

نتیجه تصویری برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

نتیجه تصویری برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

نتیجه تصویری برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

تصاویر بیشتر برای کناره گیری علی صادقی از بازیگری

کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی - ایران پو

www.iranpo.com/news/sporty-news/ali-karimi-quit-from-team.html

علی کریمی که مدت کوتاهی است دستیار کارلوس کروش در تیم ملی شده، امروز در تمرینات این تیم حضور نداشت و شایعه کناره ... بازیگران سینما در کنسرت حسن ریوندی ... علی کریمی دستیار کارلوس کروش از حضور در تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد.

همسر بازیگران | ساتین - Part 9

saten.ir/tag/همسر-بازیگران/page/9/

کناره‌گیری بازیگر مشهور و همبازی پیمان معادی از بازیگری ... جدیدترین عکس بازیگر مرد کمدی مشهور علی صادقی در کنار دو فرزندش که آن را برای شفاف سازی در  ...

روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی ...

khabarfarsi.com/n/14483395

۵ ساعت پیش - ... فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی/ احتمال کناره گیری از بازیگری ... حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ علی صادقی که معمولا  ...

اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی

www.parsnaz.ir/news_cats_236.html

بلاتر از ریاست فیفا کناره گیری کرد + عکس ... تصاویر زیبا از کاخ 15 میلیاردی علی کریمی ..... مطالب تاپ. عکس جنجالی مجری معروف ایران در کنار بازیگر زن مشهور.

بازیگران فیلم مانی حقیقی مشخص شدند/ از سیامک انصاری تا ...

mahamnews.com/detail/86894/culture/cinema-theatre

۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... بهنوش بختیاری، علی صادقی، سیامک انصاری و حتی افسانه بایگان. ... طی یک ماه اخیر با کناره گیری این کارگردان، مجددا به مانی حقیقی سپرده شد.

علی صادقی : دروغ است، من بچه ای ندارم+عکس‎

roshantab.com/world/321-علی-صادقی-دروغ-است،-من-بچه-ای-ندارم-عکس‎

۱۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز گذشته از علی صادقی به همراه دو کودک عکسی منتشر شد که در یادداشت ... آتنه فقیه نصیری از بازیگری کناره گیری کرد + عکس: بازیگر سینما و  ...

روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی ...

www.khabartab.com/.../روایت-صادقی-از-نقش-فروشی-فامیلی-تا-دستم...

کی‌روش: کاملاً پاک هستم، نگران پرونده‌ام نباشید/ امیدوارم نکونام هر چه سریع‌تر در کنار تیم ملی باشد · عادل فردوسی ... علی مسعودی از ژوله پیش افتاد / رقابت میلیمتری دو کمدین ادامه دارد ... بازیگر زن ازعملکرد شهرداری چه گفت که در «خندوانه» سانسور شد؟

گریه علی صادقی متهم گریخت - دانلودزها

downloadzha.sargarmii.in/pdwn582416_گریه-علی-صادقی-متهم-گریخت

بیوگرافی بازیگران و هنرپیشه ها. امیرحسین رستمی بیوگرافی و تصاویر امیرحسین رستمی جواد رضویان بیوگرافی و تصاویر. کناره گیری ارسلان کامکار و علی.

دلیل خداحافظی لادن طباطبایی از بازیگری+عکس - نیک صالحی

www.niksalehi.com/tasviri/archives/229040.php

۲ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شوکه شدن علی کریمی از اقدام ناپسند هواداران در ترحیم نوروزی ... یک بازیگر سینما و تلویزیون از کناره‌گیری خود از عرصه بازیگری خبر داد.

جدیدترین عکس های علی صادقی : بیوگرافی بازیگران - سرچ یار

searchyar.com/intpage.php?p=other/1441886237i013r

عکس های جدید علی صادقی بازیگر جوان سینما و تلویزیون را در سایت سرچیار مشاهده ... کناره گیری می‌کند - 4دقیقه قبل · تیکه انداختن لیلا اوتادی به بهنوش بختیاری و  ...

علی صادقی به رامبد جوان تست بازیگری داد! - تی وی پلاس ...

plus.ir/tv/2093/علی-صادقی-به-رامبد-جوان-تست-بازیگری-داد

علی صادقی به رامبد جوان تست بازیگری داد! ... علی صادقی مهمان برنامه خندوانه بود. ... اکبر عبدی و امیر نوری با لباس زنانه در یک رستوران کُشتی می گیرند! .... از تیم فوتبال هنرمندان کنار گذاشته شد/بگذار بگویند من از کنار تتلو معروف شدم - قسمت اول.

علت دعوای بهنوش بختیاری و امیر تتلو در اینستاگرام چه بود ؟

www.amazing.ir/.../the-case-of-behnoosh-bakhtiyari-and-amir-tataloo-in...

پیج امیر تتلو و بهنوش بختیاری در اینستاگرام بالای حدود 910 هزار فالوور جواب امیر تتلو ... خبر فوت علی طباطبایی – واکنش بازیگران به درگذشت علی طباطبایی ... نقاشی کردن نیوشا ضیغمی در کنار کودکان بی سرپرست + عکس .... که نبود میومده از تتل در این مورد حمایت میکرده نه بلعکس جبه گیری کنه بگه اخ جون هوادارم بیشتر  ...

بازیگر - جاجرم | پایگاه خبری تحلیلی خراسان شمالی

www.jajarmnews.com/tag.aspx?tag=%20بازیگر

«علی صادقی» بازیگر کمدی سر‌شناس، خواننده زیرزمینی شد! ... کناره‌گیری یک بازیگر 92 ساله از دنیای بازیگریداریوش اسد‌زاده بازیگر سینما و تلویزیون بیان کرد:  ...

Football.ir - اخبار فوتبال : «علی کریمی»

football.ir/news/list/person/ali-karimi-1140.html

دوشنبه (۲۰ مهر) تیمی با هدایت علی پروین، علی دایی و احمدرضا عابدزاده با نام .... وی درباره شرایط خود در این بازی گفت:من پس از اینکه فوتبال را کنار گذاشتم این  ...

راز کناره گیری شیلا خداداد از بازیگری - پارسینه

www.parsine.com/fa/news/.../راز-کناره-گیری-شیلا-خداداد-از-بازیگری

راز کناره گیری شیلا خداداد از بازیگری ... شناخته شده ای داشتید، دکترسرکارات در زمینه کاری خودش، پزشک حاذق و معروفی بود و شیلا خداداد هم بازیگر شناخته شده، سنخیت و هماهنگی ... از طرف دیگر فرزین هم با من کنار آمد. ..... عکس: فاطمه صادقی دختر آیت الله صادق خلخالی ..... علی خرم: برجام گروگان عده‌ای است که دل در گروی دولت نهم و دهم دارند.

واکنش فدراسیون فوتبال به کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی

90tv.ir/.../واکنش-فدراسیون-فوتبال-به-کنارهگیری-علی-کریمی-از-تی...

۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - وبسایت رسمی برنامه نود - سایت فدراسیون فوتبال به کناره‌گیری علی کریمی از تیم ملی واکنش نشان داد.

ادویه ای که لاغر میکند! - مجله اینترنتی پارس راه

parsrah.com/spice-that-slim-the/

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگر فیلم سینمایی «مزرعه. ... مگر می شود با علی صادقی گفتگو کرد. ... از «شمعدونی» برای مدت نامعلومی از سینما و تلویزیون کناره گیری خواهم  ...

شکست گلزار،توسلی ودیگران - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=296499

۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... با بیرنگ سرباز زد و بعد از پایان شش قسمت از پروژه کناره گیری کرد. ... با این حال علی صادقی از بازیگران رکوردار فیلم های ویدئویی است.

وقتی«رضا بنفشه خواه»تصمیم به اصلاح«علی صادقی»می گیرد

padidehnews.com/?p=474110

۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تاکنون از میان بازیگران حضور علی صادقی ، بهنوش بختیاری و رضا ... خاکپور: تیمم کامل نباشد کناره گیری می کنم/تا امروز بدون حکم کار کرده ایم.

علی صادقی در کنار لیلا اوتادی و الناز شاکردوست+ تصویر

irannews24.ir/.../علی-صادقی-در-کنار-لیلا-اوتادی-و-الناز-شاکردوست-ت...

۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - علی صادقی در کنار لیلا اوتادی و الناز شاکردوست+ تصویر. سینما و تئاتر - ... راز کناره گیری شیلا خداداد از دنیای بازیگری + تصاویر  ...

بیوگرافی علی صادقی وبگرد

pastelco.ir/بیوگرافی-علی-صادقی-وبگرد/

تصویر سنگ قبر سگ یک بازیگر و سوگواری او! دوربین مخفی شوخی با مرتضی ... ادامه مطلب علی کریمی از تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد ». 11:43:10 - 2015/1/22.

درگیری علی دایی با دو عکاس خبرنگار ! + عکس - نایس 2

nice2.vistablog.ir/post/1531

۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درگیری علی دایی با دو عکاس خبرنگار ! + عکس,نایس 2. ... کناره گیری جنجالی کریستین استوارت دنیای بازیگری +عکس یکشنبه 12 مهر 1394.

شباهت کناره گیری فرهاد ظریف و علی دایی | پورتال دانستنی ...

zooya.ir/شباهت-کناره-گیری-فرهاد-ظریف-و-علی-دایی/9128

۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تصاویر شغل خطرناک این دختر جوان · تصاویر امیر کاظمی و همسرش (بازیگر نقش سعید شمعدونی) ... شباهت کناره گیری فرهاد ظریف و علی دایی.

یزید ,خلافت ,معاویه ,خویش ,فرزند ,ایمان ,فرزند یزید ,کناره ...

donyayeblog.ir/.../یزید%20,خلافت%20,معاویه%20,خویش%20,فرزند%2...

یزید ,خلافت ,معاویه ,خویش ,فرزند ,ایمان ,فرزند یزید ,کناره گیری ,خلافت کناره ,رسول اکرم .... بازیگران: علیرضا خمسه , ژاله صامتی , علی صادقی , محسن طنابنده , شیوا  ...

عکس علی صادقی و همسرش و الناز - درباره ی ما

wordtech.ir/news/0ef97a3427cc850ba72c5ecda5447648_4/

عکس الناز شاکردوست و برادرش علی - سایت خبری دزلا دزلا تور کیش آشپزی عمل ... بچه های نسبتا بد آخرین خبر از بستری شدن رضا ایرانمنش بازیگر معروف عکس های .... در کاخ یانکویچ +عکس عارف به نفع روحانی کناره گیری کرد نسخه طب سنتی برای  ...

کناره‌گیری کارگردان «خانه دختر» از پروژه «پنجاه کیلو ...

icinema.ir › خبر و گزارش › حاشیه

۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کناره‌گیری کارگردان «خانه دختر» از پروژه «پنجاه کیلو آلبالو» ... شهرام شاه‌حسینی پیش از استعفای خود از این پروژ، بازیگران «پنجاه کیلو آلبالو» را هم ... پاسخ علی صادقی به حرف‌های تهیه‌کننده سریال جنجالی «سیگنال موجود است».

مجید صالحی | بیوگرافی و عکس های مجید صالحی - نمناک

namnak.com/13424-بیوگرافی-مجید-صالحی.html

بیوگرافی مجید صالحی به همراه فیلم شناسی و عکسهای این بازیگر در نقشهای متفاوتش و ... کناره گیری حمید جبلی از فیلم یکی بود یکی نبود باعث شد او جایگزین وی شود و این ... مجید صالحی و رضا عطاران ، بیوگرافی کامل مجید صالحی ، majid salehi.

زندگی نامه کتایون ریاحی عکس - درباره ی ما

hipost.ir/news/f76ae078219d1587b6c097c8dbed4205_9/

عکس های جدید کتایون ریاحی + بیوگرافی « عکس بازیگران | گالری عکس | عکس ... عطاران عکسهای شاهرخ استخری عکسهای شهاب حسینی عکسهای علی صادقی عکسهای محسن ... نمی‌توانم فضاهای موجود سینما را تحمل کنم و از حرفه بازیگری کناره گیری کرد.

پروفایل سینما پرس - هم میهن

www.hammihan.com/profile/khabargozari&page=2

... نتیجه مسابقه دربی را پیش بینی کردند که در این بین پیش بینی علی صادقی جالب بود. ... مهدی کریمی تهیه کننده این اثر از این گفته که تمامی اصلاحات با نظر شورای ... کناره گیری آنجلینا جولی از بازیگری سینماپرس: خبر کناره گیری آنجلینا  ...

سینما و تلوزیون - بیوگرافی جمشید هاشم پور

omidmylove.blogfa.com/post/10

او در دهه شصت و اوایل دهه هفتاد در کنار بازی در فیلمهای اکشن و حادثه ای گه گداری بازی ... جمشید هاشم پور که تا اواسط دهه شصت با نام جمشید آریا فعالیت می کرد در قبل از انقلاب در چهار فیلم ظاهر شد اما خیلی زود از سینمای آن روزها کناره گیری کرد. ... 1375 لاک پشت ( علی شاه حاتمی ) [بازیگر] ... 1363 پایگاه جهنمی ( اکبر صادقی ) [بازیگر].

عکس های جواهر فروشی علی دایی و همسرش به نام گالری نور

faro.ir/4022/عکس-های-جواهر-فروشی-علی-دایی-و-همسرش-به.html

علی دایی بعد از کناره گیری از تیم پرسپولیس فرصت آزاد برای کارهای شخصی پیدا کرده است . چندی پیش وی فروشگاه ... عکس جالب اندیشه فولادوند بازیگر نقش کتی در سریال تنهایی لیلا ... عکس های جواهر فروشی علی دایی و همسرش به نام گالری نور.

کناره‌گیری یک بازیگر 92 ساله از دنیای بازیگری

iranelites.ir/کنارهگیری-یک-بازیگر-92-ساله-از-دنیای-بازیگری-8517

کناره‌گیری یک بازیگر 92 ساله از دنیای بازیگری ... واکنش هنرمندان به درگذشت علی طباطبایی · رضا صادقی و اجرایی برای لبخند مردم +عکس · گفتگو با محمدرضا  ...

دانلود مراسم تشیع مرحوم علی طباطبایی بازیگر سینما | دانلود ...

download-series.ir/2015/08/.../دانلود-مراسم-تشیع-مرحوم-علی-طباطبایی...

۸ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود مراسم تشییع جنازه سید علی طباطبایی بازیگر سینما ... به همراه بیوگرافی اش … عکسهای علی صادقی · عکسهای علی ضیا · عکسهای علی طباطبایی · عکسهایعلی … ..... کناره گیری “لادن طباطبایی” از عرصه بازیگری + عکس.

تبریک به دو اسطوره فوتبال پرسپولیس - باشگاه فرهنگی ...

fc-perspolis.com/Contents/.../تبریک-به-دو-اسطوره-فوتبال-پرسپولی...

۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شصت و نهمین سالروز تولد علی پروین و شصت و هفتمین سالروز تولد محمود ... تا سال 1366 که از دوران بازیگری خداحافظی کرد، پیراهن پرسپولیس را به تن داشت. ... که منجر به کناره‌گیری علی پروین از فوتبال شد، برای یک بازی سرمربیگری ... محمد انصاری وحید حیدریه سید علی فاطمی ایمان صادقی جری ریکاردو بن سون.

معین به علت تصادف در گذشت +عکس - سایت خبری تفریحی دزلا

www.dezla.ir › اخبار › اخبار داغ روز

علی ضیا و دختر خوشگل ! .... این جریانات سبب شد تا نزدیک به یک سال از موسیقی کناره گیری کند . ... عکسهای جدید و داغ بازیگران ایرانی بی حجاب خارج از کشور.

خودکشی زهره بازیگر سریال نرگس - چاپ در سنندج چاپخانه ...

arrojad.blogfa.com/category/94/خودکشی-زهره-بازیگر-سریال-نرگس

همه چیز در مورد ماجرای زهره بازیگر سریال نرگس از ابتدا تا بحال ، زهرا ابراهیمی ، لخت ، لختی ، س ک ... عادی شده است زیرا چندی پیش فیلم و عکس عروسی علی دایی، میهمانی گروهی از بازیکنان تیم استقلال و . .... و خبرهای ضد و نقیض از گوشه و کنار این شاعبه رنگ و بوی حقیقی تری به خود گرفت. .... راه جلو گیری از افتادگی گونه ها و پلک

تمام فیلم‌های نوروزی تلویزیون - فرارو

fararu.com/fa/news/227310/تمام-فیلم‌های-نوروزی-تلویزیون

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... رجبی، برزوارجمند و علی صادقی از بازیگران این فیلم هستند که روز اول فروردین ... شای همبازی دختر ارباب آسانو به نام میکا می شود و آنها در کنار هم بزرگ می شوند. ... می کرده نیز با نشانه گیری اشتباه او گلوله می خورد و کشته می شود.

دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم

www.2dl2.com/

0, 20, raul. fbarrow عطسه | سریال جدید مهران مدیری +پشت صحنه | دانلود رایگان و کامل, 0, 116, raul. fbarrow ... کناره گیری جنجالی هنرپیشه زن مشهور از بازیگری +عکس ...

روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 ... - ان

an.arifun.in/p1472481_روایت-صادقی-از-نقش-فروشی-فامیلی-تا-دستم...

روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد 45 میلیونی احتمال کناره گیری از بازیگری - ان در این باره نوشت: روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا ... بازهم پای دلواپسان در میان است نامه 17 نماینده مجلس به علی لاریجانی برای توقف بررسی برجام  ...

شاهرودی از دلایل کناره‌گیری علی کریمی رمزگشایی کرد

titre1.ir/fa/.../شاهرودی-از-دلایل-کناره‌گیری-علی-کریمی-رمزگشایی-کرد

۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گروه ورزش «تیتریک»؛ بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: کنار رفتن علی کریمی و مربیان ایرانی از کادرفنی تیم ملی توهین کی روش به ...

: کناره‌گیری مسی از تیم ملی آرژانتین - پژواک

pajvak.com/main/article/index/t/.../کناره‌گیری+مسی+از+تیم+ملی+آرژانتی...

کناره‌گیری مسی از تیم ملی آرژانتین - متن اصلی توافق تقریبا کامل‌ شده است - دعای روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان ... نماهنگ "امام علی (ع)" - رضا صادقی - معرفی عجایب هفتگانه جدید جهان - زندگی نامه بزرگ شیعیان امام علی علیه السلام - 5 مورد ... داستان های زیبایی از حضرت علی علیه السلام. ... کلیپی از تصاویر بازیگران و همسرانشان .

پیش بینی بازیگران از نتیجه دربی پایتخت - کلوب

www.cloob.com/c/.../پیش_بینی_بازیگران_از_نتیجه_دربی_پایتخت

۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سینماپرس: چند تن از بازیگران نتیجه مسابقه دربی را پیش بینی کردند که در این بین پیش بینی علی صادقی جالب بود... ادامه مطلب ... کناره گیری آنجلینا جولی از بازیگری روایت رضا شفیعی‌جم از طلاق همسرش نیک بین در گفتگو با  ...

چرا مهران احمدی بازیگر نقش بهبود از پایتخت ۴ کناره گیری کرد

3030pa.com/1155-چرا-مهران-احمدی-بازیگر-نقش-بهبود-از-پای.html

۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چرا مهران احمدی بازیگر نقش بهبود از پایتخت ۴ کناره گیری کرد. ... عکس سلفی جنجالی رضا عطاران در اختتامیه جشنواره فیلم فجر 93 · عکس سلفی  ...

« نقطه سر خط » با بازی حمید لولایی و علی صادقی از شبکه ...

moviemag.ir/.../11120-«-نقطه-سر-خط-»-با-بازی-حمید-لولایی-و-علی-ص...

۲۱ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حمید لولایی، علی صادقی، مرجانه گلچین، مریم سعادت، غلامرضا نیکخواه، افسانه ... حاتمیان، اصغر حیدری و فتح اله طاهری گروه بازیگران این سریال را دربرمی‌گیرند. ... کناره گیری دنیل کریگ از نقش جیمزباند تکذیب شد / تا هر زمان که  ...

برچسب: بهنوش بختیاری کناره گیری

nicetip.ir/tag/بهنوش-بختیاری-کناره-گیری/

۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برچسب: بهنوش بختیاری کناره گیری. جشن تولد بهنوش بختیاری+عکس ... علی صادقی, بازیگران ایرانی هالیوود, بازیگران ایرانی و همسرانشان,  ...

معرفی بازیگران ایران - کتایون ریاحی زاده

sinamairan1390.mihanblog.com/extrapage/xxx

نظرسنجی. کدوم بازیگر را دوست دارید؟ شهاب حسینی اکبر عبدی مهران مدیری ... کتایون ریاحی در خرداد ۱۳۸۸ طی یاداشتی به سایت سیمافیلم، کناره‌گیری خود از دنیای  ...

حضور متفاوت شفیعی جم و علی صادقی در «آرام می گیریم ...

212.16.76.92/news/EE6436091816.html

کناره گیری کارگردان ایرانی از جشنواره فیلم آل خلیفه ... ضمن اینکه رضا شفیعی جم و علی صادقی بازیگران طنز تلویزیون و سینما در این سریال حضوری متفاوت دارند.

کناره گیری ارسلان کامکار و علی - موزیکس

weblog.musicss.in/tmusi564618_کناره-گیری-ارسلان-کامکار-و-علی

۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کناره گیری ارسلان کامکار و علی - موزیکس در این باره نوشت: کناره ... مجله اینترنتی گیزمیز شامل عکس های جدید بازیگران و دانلود اهنگ های جدید و  ...

بیوگرافی کامل علی تابش + عکس

biographyha.com/2794/بیوگرافی-کامل-علی-تابش-عکس.html

علی تابش (۱۳۰۴ - ۱۳۷۶) گوینده رادیو، کمدین و بازیگر ایرانی بود. ... با رضا صادقی خواننده محبوب ایرانی · گفتگو با محمد نادری بازیگر سریال شمعدونی ... در همین سال‌ها او از کارهای هنری کناره گیری کرد و در تهران یک فروشگاه شیرینی فروشی باز کرد.

شبکه نمایش خانگی در سال 93 چه کار کرد؟ - Bartarinha.IR ...

www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › تلویزیون

۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حامی مالی بدقولی کرد، لطیفی کنار کشید و خیلی از هنرمندان قید سفر را زدند و ... همکاری با بیرنگ سر باز زد و بعد از پایان شش قسمت از پروژه کناره گیری کرد. .... با اینحال علی صادقی از بازیگران رکورددار فیلم های ویدئویی است.

ستاره سینمای ایـران از بازیگـری کناره‌گیری کـرد - ایمپریا

imperia.ir › گوناگون › سرگرمی

۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ستاره سینمای ایـران از بازیگـری کناره‌گیری کـرد. ابوالفضل پورعرب، ستاره سینمای ایران با اعلام منتفی شدن همکاری خود با "کلاشینکف" از کناره ...

نمایش موارد توسط برچسب: کناره گیری ارسلان کامکار و علی ...

sedayeirani.ir/.../کناره%20گیری%20ارسلان%20کامکار%20و%20علی%20ج...

کناره گیری ارسلان کامکار و علی جعفری پویان از ارکستر سمفونیک .... وزندگینامه بازیگران ایرانی،بیوگرافی و زندگینامه بازیگران جهان،بیوگرافی و زندگینامه  ...

جداشدن علی کریمی از تیم‌ملی ! + عکس - دانلود آهنگ جدید

nabzmusic.com/جداشدن-علی-کریمی-از-تیم‌ملی-عکس/

عکس علی کریمی و همسرش,عکس علی کریمی و همسرش,تصاویر علی کریمی و ... شب گذشته لهراسبی 4,906 views; بازیگران همه چیز آنجاست در کنسرت علی لهراسبی 4,763 ... شخصی ‌اش این موضوع را علنی کرد به نظر می رسد کناره گیری علی کریمی از تیم  ...

کناره گیری لادن طباطبایی از عرصه بازیگری عکس شبکه

vestidosdenoviachile.com/کناره-گیری-لادن-طباطبایی-از-عرصه-بازیگ...

۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - لادن طباطبایی از بازیگری کناره گیری کرد ایران نیدز. یک بازیگر ... خودروی علی کریمی+ عکس ... علی ضیا در روز تولد سی سالگی اش + عکس  ...

دایی نیامد، صادقی بازی نکرد/ خداداد بازهم حماسه آفرید! - اولین ...

sportgolestan.ir/newsshow.aspx?id=617

۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از غیبت دبیر تا کناره گیری مسئول برگزاری مسابقات/ موج استعفا دامن .... در این میان علی صادقی و خداداد عزیزی بیش از سایر افراد تشویق شدند.

علی کریمی از تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد - خبرآنلاین

www.khabaronline.ir/detail/392570/sport/iran-soccer

۸ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - علی کریمی دستیار کارلوس کروش به طور تلویحی از حضور در تیم ملی فوتبال کناره گیری کرد.

عکس های جدید لادن طباطبایی - آریا پیکس

www.ariapix.net/1391/06/ladan-tabatabai-new-photos.html

لادن طباطبایی,جدیدترین عکس از لادن طباطبایی بازیگر ایرانی,تصاویر از لادن طباطبایی لادن طباطبایی در حال غذا خوردن,عکسهای جدید لادن ... راسته که میگن از بازیگری کناره گیری کرده؟ ... بازگشت رضا عطاران به تلویزیون و ساخت سریال جدید.

الف - تمام فیلم‌های نوروزی تلویزیون

alef.ir/vdcewe8wxjh8p7i.b9bj.html?264023

۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... رجبی، برزوارجمند و علی صادقی از بازیگران این فیلم هستند که روز اول ...... و قتل مردم بی گناه بنیان گذاشته بود از سلطنت کناره گیری می‌کند .

سریال‌های ماه رمضان همراه با عکسهای داغ داغ - ღღღ از همه جا از همه ...

www.doel.blogfa.com/post-35.aspx

در کنار هم قرار گرفتن علیرضا افخمی و سیروس مقدم با موضوعی برزخی از همین حالا این .... به نظر می رسد در میان بازیگران بار دیگر حمید لولایی و علی صادقی به عنوان چهره ... البته برخی نیز کناره گیری خشایار الوند از این پروژه را مربوط به قرارداد این  ...

بیوگرافی جمشید هاشم پور | بازیگر ، بوکسور

www.forum.98ia.com › ... › بیوگرافی › بازیگران و عوامل سینمای ایران

5پست - ‏4 نویسنده

بیوگرافی جمشید هاشم پور | بازیگر ، بوکسور نام : جمشید نام خانوادگی : هاشم پور( آریا ) ت. ... فعالیت می کرد قبل از انقلاب در چهار فیلم ظاهر شد اما خیلی زود از سینمای آن روزها کناره گیری کرد. ... ضعف (محمدرضا اعلامی - 1362) -- بالاش (اکبر صادقی - 1363) -- تاراج (ایرج قادری - 1364) -- عقابها .... 1375 لاک پشت ( علی شاه حاتمی ) [بازیگر]

وب اختصاصی محمدرضاعلیمردانی - مصاحبه / اخبار

m-alimardani.blogfa.com/category/5

«علی معلم» تهیه‌کننده و مجری طرح در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند ... توضیح داد: استفاده از بازیگران مطرح بستگی به نظر مدیر دوبلاژ خواهد داشت. .... اشکان صادقی. ... دبیر کلشم آقای علی دلاوریه. ... و ایشون یه مقدار کناره گیری کرد.

کناره گیری کریستین استوارت دنیای بازیگری

www.ariatalk.com/کناره-گیری-کریستین-استوارت-دنیای-بازی.html

کریستین استوارت”، بازیگر مجموعه سینمایی «گرگ‌و‌میش» از بازیگری کناره گیری کرد.

علی آل کاظمی کناره گیری کرد/ تلاش ها برای وحدت نتیجه نداد ...

salamdelfan.ir › اخبار برتر

۳ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - علی آل کاظمی کناره گیری کرد/ تلاش ها برای وحدت نتیجه نداد؛ به نفع مردم کناره گیری کردم ... حجت الاسلام علی آل کاظمی؛ فرزند حضرت آیت الله العظمی مرحوم حاج شیخ فرج ...... ایشون که ادم صادقی بود شنیدم این نوع برخورد استاد ال کاظمی دلیلی بر .... پرده توهم عاجز می مونه که سهله که خودش علمدار و بازیگر این میدان میشه .

زندگی بازیگران

starlifes.persianblog.ir/1392/5/

۴ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - زندگی بازیگران. ... او در این فیلم موجب شد تا بعد ها از کشتی گیری کناره گیری کند و تمام حواسش را به فیلم هایش متمرکز کند . ..... علی صادقی.

خداحافظی بهنوش بختیاری بخاطر همسرش!! - سیمرغ

seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر

۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بهنوش بختیاری در صفحه شخصی اش با انتشار یک عکس خداحافظی کرد. ... هدایت هاشمی یکی از بازیگران سریال «پایتخت»، از بازگشتش به این ... این اعلان بدون ذکر نام داماد بود و همین زمینه ساز شکل گیری شایعاتی درباره هویت وی شد  ...

امیر قلعه‌نویی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/امیر_قلعه‌نویی

در سال ۱۳۶۴ و پس از خداحافظی صادقی از فوتبال و جدا شدن دینورزاده از شاهین، قلعه .... دلیل مصدومیت مزمن زانو از دست داد و در انتهای فصل از دنیای بازی کناره گیری کرد. ... ۱۳۷۲ که با سرمربیگری علی پروین انجام شد در ترکیب تیم ملی قرار گرفت. ... قلعه نویی جندین بار در دوران بازیگری مصدوم شد و دو مرتبه مصدومیت جدی را تجربه کرد.

علت کناره گیری آنجلینا جولی از بازیگری +عکس - مجله ...

webton.ir/3103/علت-کناره-گیری-آنجلینا-جولی-از-بازیگری/

علت کناره گیری آنجلینا جولی از بازیگری +عکس ..... پیشرفته تلویزیونی تصاویر را با جزئیات بیشتر تماشا کنید با قابلیت بالا با مهران مدیری خیالت راحته با  ...

با کناره گیری« پردیس افکاری » از تیم بازیگران نمایش ...

www.namayesh24.com › آرشیو › اخبار

۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با کناره گیری« پردیس افکاری » از تیم بازیگران نمایش«کاسپار» وجیهه لاریجانی ، مریم باقری و آزاده اکبری جایگزین این بازیگر شدند ... قطب‌الدین صادقی» با بیان اینکه باید به حوزه فرهنگ و هنر توجه بیشتری شود ، خاطرنشان ... علی عابدی » مدیر تماشاخانه‌« سنگلج » برنامه‌های آینده این مرکز هنری را تشریح کرد.

عکس های جدید کتایون ریاحی + بیوگرافی « عکس بازیگران ...

pic.temkade.com/عکس-های-جدید-کتایون-ریاحی-بیوگرافی/

۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است. کتایون ریاحی با ... کناره‌گیری از بازیگری: آخرین بازی او در سریال یوسف ... ۱۳۷۵ – لاک پشت (علی شاه حاتمی) ۱۳۷۴ – ماه مهربان (قاسم .... عکس های مهران مدیری + بیوگرافی  ...

خرداد ۱۳۹۱ - نگاه آزاد - Blogfa

u-amuol.blogfa.com/9103.aspx

7-علی صادقی بازیگر سینما:چییی میگیییییی(با همان حالت تعجب) .... اگه نماینده مورد نظر بنده در لیست قرار نگیرد از این جبهه کناره گیری میکند نظر شورای مرکزی  ...

روایت علی صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد میلیونی

addit.ir/.../روایت-علی-صادقی-از-نقش-فروشی-فامیلی-تا-دستمزد-میلیو...

روایت صادقی از نقش فروشی فامیلی تا دستمزد میلیونی احتمال کنارهگیری علی ... علی صادقی متولد آذر تهران می باشدوی بازیگر چه خبر از علی صادقی علی صادقی  ...

کناره گیری جهانگیر کوثری/حاشیه های گفتگو با مرد سه زنه

www.taamolnews.ir/fa/news/11636

کناره گیری جهانگیر کوثری/حاشیه های گفتگو با مرد سه زنه ... مردم مازندران نسبت به لهجه های بازیگران در مجموعه "پایتخت" گلایه داشتند، حتی شنیده می شد این ... البته شنیده می شد که علی دارابی معاون سیما نسبت به این مجموعه گلایه داشت که چرا ... به کارگردانی رضا کریمی پخش می شود، اما تاکید کرد مجموعه "سقوط یک فرشته" ساخته  ...

حمایت اینستاگرامی "علی کریمی" از اسطوره کشتی+عکس ...

funnos.com/8932/حمایت-اینستاگرامی-علی-کریمی-از-اسطوره

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پس از کناره گیری محمد بنا از جام جهانی کشتی علی کریمی با انتشار عکسی، از وی ... زندگی بازیگر مشهور سینما در کنار 4 همسر و فرزندانش + عکس  ...

هفت رنگ 2025 - بیوگرافی بازیگران ایرانی

20hs20.blogfa.com/category/70

این نکته را هم بگویم که سوپراستار نبودم که کناره گیری کنم. قبول دارید .... در ساعت خوش بیشتر از همه عوامل با مهران مدیری و رضا عطاران رابطه بهتری داشت. • مدیریت  ...

اسامی و دلایل ممنوع التصویر شدن افرادی همچون آزاده نامداری ...

www.snowgirl.ir/118534/اسامی-و-دلایل-ممنوع-التصویر-شدن-افرادی.html

۲۳ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه او هم در کنار فرزاد حسنی و احسان ... شدت مخالف حضور این تیم در عرصه بازیگری بودند و حسابی برای ممنوع از کار شدنشان ... و پوسترهای ستارگانی چون: رضا عطاران، نصرالله رادش، مهران مدیری، داوود اسدی،  ...

برنا | آنجلینا جولی از دنیای بازیگری خداحافظی کرد!

berna.ir › بیوگرافی

۱۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آنجلینا جولی اعلام کرد که با بزرگ شدن فرزندانش از دنیای بازیگری خداحافظی خواهد کرد. ... به عنوان یک مادر در نهایت ممکن است مجبور شود به علت مشغله ای که در خانه دارد از بازیگری کناره گیری کند. ... بیوگرافی وعکس علی صادقی ۹۴  ...

دوربین مخفی مهران غفوریان - تاکوما

tacoma.ir/p566_دوربین_مخفی_مهران_غفوریان

۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دوربین مخفی علی صادقی بینی YouTube و کلیپ بشدت خنده دار مهران ... عکس لادن طباطبایی کناره گیری لادن طباطبایی از بازیگری دختر لادن  ...

بیوگرافی مجید صالحی + تصاویر مجید صالحی - بازی آنلاین

www.flashkhor.com › ... › عکس های بازیگران و هنرپیشگان

۲۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کناره گیری حمید جبلی از فیلم "یکی بود یکی نبود" باعث شد او جایگزین وی شود و این فیلم هم شد نخستین تلاش او برای ورود به عرصه سینما. ... بازیگر مصطفی کیایی ۱۴ مهر ۱۳۸۹ ۱۳۸۸ ازدواج در وقت اضافه بازیگر ... رضا عطاران

[PDF]با حضور استاندار مازندران؛ 9 پروژه شهری در آمل افتتاح شد

karvakargar.ir/1392/12/03/Files/PDF/13921203-6588-11-10.pdf

کننده، بازیگران و سایر عوامل این فیلم دیدار و گفتگو کرد. .... خانه سینما گفت: قبال کناره گیری خود را بارها و با صدای ..... بازیگرانی همچون علی صادقی، محمدرضا.

سینمای هند - گران‌ترین بازیگر در هالیوود آنجلینا جولی؛ در ایران

mehdibollywood.blogfa.com/cat-147.aspx

اما توجیه‌کننده دستمزد بالای علی صادقی و احمدپورمخبر برای مخاطب چیست؟ خب باید... گرفتن ... پریتی زینتا: به یکباره از این کار کناره گیری می کن · درباره مونیکا  ...

بیوگرافی مجید صالحی + عکس - شاهو نیوز

www.shahonews.com/بیوگرافی-مجید-صالحی-عکس.html

پیشه بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه‌کننده ... کناره گیری حمید جبلی از فیلم “یکی بود یکی نبود” باعث شد او جایگزین وی شود ... ۱۳۸۵, ترش و شیرین, رضا عطاران.

کناره‌گیری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از باشگاهش ...

www.shomanews.com/.../کناره‌گیری-سرمربی-تیم-ملی-فوتبال-ساحلی...

۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کناره‌گیری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از باشگاهش/ اسامی بازیکنان دعوت شده به ... محمد مرادی، مهران مرشدی زاده، محمدعلی صادقی - شهرداری تبریز.

هستم.دلنوشته های سید علی ضیا!

aliziakashan1364.blogfa.com/

در اینجا تنها میتوانید اخرین خبرها به همراه دلنوشته های سید علی ضیا را بخوانید. ... تو ازم چی می خوای که نفس می گیری؟ ... و من کنار تو ایستاده ام منتظر طوفانی دیگر ... و کارگردانی(پوران درخشنده)، بازیگری(قطب الدین صادقی)، حس در بازیگری(بهاره ...

عکس بازیگر نقش شاه در کنار بازیگر نقش فرح | ریخت و پاش

www.rikhtopash.com/.../عکس-بازیگر-نقش-شاه-در-کنار-بازیگر-نقش-...

۲۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس بهنوش بختیاری و رامبد جوان در کنار یکدیگر ... برچسب ها: امیر مهدی کیا,بازیگر نقش فرح در معمای شاه,بیوگرافی ساغر عزیزی,ساغر ... سریال تلویزیونی معمای شاه با چهارصد بازیگر کلید خورد · کناره ‌گیری یک ‌مجری از اجرا و  ...

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir

www.entekhab.ir/

عربستان ضد شیعه و فرقه گراست / سعودی ها باعث ایجاد و قدرت گیری داعش شدند ... گروه های کوچک افراطی گوشه و کنار از تعامل، اعتدال و آرامش خوشحال نیستند/ این تعداد را باید تحمل کرد چرا که آسمان برای آنان تپیده/ ..... علی صادقی: ممکن است بازی را کنار بگذارم ... انتقاد بازیگر «آقا و خانم سنگی» از استفاده ابزاری از خانم‌ها در سریال‌ها.

عکس های جدید ماهایا پطروسیان در شب عاشورا 93

www.campec.ir/عکس-های-ماهایا-پطروسیان-در-شب-عاشورا-93.html

درگذشت علی طباطبایی بازیگر جوان سینما و تلویزیون. درگذشت علی .... ایشون سالها پیش بصورت رسمی مسلمان شدن و از دنیای بازیگری هم کناره گیری کردن.

گزارش مفصل و با جزئیاتی درباره سریال‌های مناسبتی ماه ...

pesarak.blogsky.com/1387/06/13/post-46/

در کنار هم قرار گرفتن علیرضا افخمی و سیروس مقدم با موضوعی برزخی از همین حالا این .... به نظر می رسد در میان بازیگران بار دیگر حمید لولایی و علی صادقی به عنوان چهره های ماه ... گرچه در خبرها گرفتاری خشایار الوند را باعث اصلی کناره گیری اش از این  ...

اخبار > تمام فیلم‌های نوروزی تلویزیون - ندای ارومیـه

nedayeurmia.ir/index.aspx?siteid=8&pageid=200&newsview...

... رجبی، برزوارجمند و علی صادقی از بازیگران این فیلم هستند که روز اول فروردین ... شای همبازی دختر ارباب آسانو به نام میکا می شود و آنها در کنار هم بزرگ می شوند. ... در محل حادثه بازی می کرده نیز با نشانه گیری اشتباه او گلوله می خورد و کشته می شود.

ستاره سینمای ایران از بازیگری کناره‌ گیری کرد

www.azar-fun.ir/.../%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8...

ستاره سینمای ایران از بازیگری کناره‌ گیری کرد. 10 ... استقبال آذری ها از کنسرت رضا صادقی در تبریز .... عکس سلفی دو بازیگر زن ایرانی با علی دایی چهارشنبه 22  ...

عکس های بازیگران و هنرمندان در شبکه های اجتماعی (سری 117 ...

www.inter4.ir › چندرسانه › تصویر › چهره ها

سلفی شهرام محمودی با همسر عزیز و پسر چند روزه اش آقا آرسام در کنار ماشینشان. .... پستی که علی کریمی در سالگرد درگذشت بابک معصومی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتسال کشورمان به اشتراک گذاشت. .... چرا مجری خبر 20:30 کناره گیری کرد + عکس.

rekormusic

rekormusic.blogfa.com/?p=12

بازیگران: علی پروین، فاطمه گودرزی، حمید استیلی، جمشید اسماعیل خانی، سبحان ... عزت‌الله انتظامی، پرویز پرستویی، علی نصیریان، نیکی کریمی، آرش تاج تهرانی، ... که دخترش فرار کرده و او با سرافکندگی بسیار از مقام خود کناره گیری میکند .

دانلود فیلم با لینک مستقیم - دانلود نرم افزار, دانلود بازی ...

ir-dl.com/tag/دانلود-فیلم-با-لینک-مستقیم/

بازیگران فیلم : علیرضا خمسه، ژاله صامتی، علی صادقی، محسن تنابنده، شیوا .... به صورت رسمی از حرفه بازیگری کناره گیری کرد اما به علت بیماری زیاد نتوانست در  ...

بخوانید: پردرآمدترین بازیگران زن تلویزیون جهان انتخاب شدند

www.caffecinema.com/.../10210-سوفیا-ورگارا-و-کلی-کوکو-در-صدر-ل...

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سوفیا ورگارا و کیلی کوکو در صدر لیست پردرآمدترین بازیگران زن ... دلار دریافت می کند که این رقم او را در کناره ستاره خانواده‌ی مدرن قرار داد. ... فی و زوئی دشنل هر کدام بین 11.5 و 5 میلیون دلار در سال دستمزد می گیرند. ... یک داستان دیگر از "نقش فروش"ی در سینما و تلویزیون ایران/ علی صادقی: قیمت نقش اول سریالی  ...

تیر ۱۳۹۰ - به وبلاگ زیبای نسل امروزی ها خوش آمدید - Blogfa

mohamad5488.blogfa.com/9004.aspx

علی صادقی متولد 14 آذر 59 است و در بیمارستان طرفه تهران متولد شده است. ... پیامبر(ع) " طی ارسال یاداشتی کناره گیری خود را از بازیگری برای مدتی نامعلوم اعلام کرد.