هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام

سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در مطلبی نسبت به جولان برخی افراد سودجو و اقدامات مجرمانه افراد در تلگرام، به کاربران هشدار داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در مطلبی هشدارآمیز نوشت: نرم‌افزار ارتباطی تلگرام که این روزها مورد توجه و اقبال ایرانیان است، تاکنون سرویس‌های مختلفی را ارائه کرده است و شاید یکی از دلایل محبوبیت این نرم‌افزار، همین سرویس‌های متفاوت باشد.


در میان خدمات ارائه شده، امکان ساخت استیکر، ساخت ربات و امکان ایجاد کانال، حاشیه‌ساز شده است.


ارائه استیکرهای غیراخلاقی و یا ساخت استیکر با تصاویر کاربران دیگر، نخستین حاشیه این نرم‌افزار بود. در حالیکه گمان می‌رفت این اقدامات، باعث خواهد شد که کاربران ایرانی نتوانند از تلگرام استفاده کنند، اما موضوع با همکاری شرکت مذکور، ختم به فیلتر نشد. واضح است که مدیران تلگرام نیز نمی‌خواهند حجم بالای مخاطبان ایرانی خود و منافعی که از این ناحیه به آنان می‌رسد، را از دست بدهند.


اکنون پس از غیر فعال شدن این امکان، دو امکان ایجاد ربات و کانال، محلی برای جولان برخی افراد سودجو شده است. عده‌ای که به صورت فردی و یا سازماندهی شده در پی نشر محتوای خاص بر روی گوشی های مردم هستند. محتوایی که به نظر می‌رسد با همه بندهای فهرست مصادیق محتوای مجرمانه (موضوع ماده ۲۱ قانون جرایم رایانه‌ای)، قابل تطبیق است:


الف) محتوا علیه عفت و اخلاق عمومی


ب) محتوا علیه مقدسات اسلامی


ج) محتوا علیه امنیت و آسایش عمومی


د) محتوا علیه مقامات و نهادهای دولتی و عمومی


ه) محتوای که برای ارتکاب جرایم رایانه ای به کار می رود ( محتوا مرتبط با جرایم رایانه ای )


و) محتوای که تحریک ، ترغیب ، یا دعوت به ارتکاب جرم می کند ( محتوای مرتبط با سایر جرایم )


ز) محتوا مجرمانه مربوط به امور سمعی و بصری و مالکیت معنوی


ح) محتوای مجرمانه مرتبط با انتخابات مجلس شورای اسلامی


ط) محتوای مجرمانه مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری


سوای از کاربرانی که به گوشه‌ای از اقدامات مجرمانه آنها در بالا اشاره شد، تعدادی از سایت‌های معاند نیز، اقدام به راه‌اندازی کانال در تلگرام کرده‌اند. اقدامی که می‌توان آن را در راستای پروژه نفوذ دشمن نیز ارزیابی کرد.


فهم اینکه این سایت‌ها به چه دلیلی فیلتر شده‌اند، چندان دشوار نیست. کافی است به محتوای آنها نگاهی انداخت. محتوایی که می‌توان گفت با هر یک از بندهای فوق، قابل تطبیق است.


اینک استفاده از بستر تلگرام برای انتشار محتوای مجرمانه موجب نگرانی سایر کاربران شده است. چرا که با تداوم وضع موجود، احتمال آن وجود دارد که دود بی فرهنگی این عده، به چشم همه کاربران برود.


بخشی از کاربران با درک این موضوع، در گروه‌های خود، مباحثی مانند راه‌اندازی کمپین درخواست از این سایت‌ها برای خروج از تلگرام را مطرح می‌کنند.


گرداب ضمن هشدار جدی به این کاربران (به ویژه کسانی که به صورت سازماندهی‌شده این اقدامات را انجام می‌دهند) به مسئولان وزارت ارتباطات پیشنهاد می‌کند برای این موضوع نیز چاره‌ای بیندیشند و موضوع را به گونه‌ای با مدیران نرم‌افزار مذکور حل و فصل نمایند.


فراموش نکنیم که در توضیح کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه ـ متشکل از نمایندگانی از سه قوه قضائیه، مجریه و مقننه ـ برای فیلترینگ وی چت آمده بود:


«به دلیل اینکه نرم‌افزار وی‌چت علاوه بر جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضاء، حریم خصوصی آنها را نقض نموده و در عین حال این نرم‌افزار عامل انتشار بسیاری از محتواهای مجرمانه غیراخلاقی و مستهجن که برای نوجوانان ضررهای جبران ناپذیری را به‌دنبال داشته و به خاطر آسیب‌های اجتماعی بسیار زیادی که برای جامعه در بر داشته و دارد و همچنین به لحاظ اینکه ایجادکنندگان این نرم‌افزار در خارج از کشور قرار داشته و به هیچ وجه پاسخگوی تخلفات خود و شکایات خانواده های زیان دیده نبوده و نیستند؛ بنابراین کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه در اجرای درخواست‌های متعدد خانواده‌های آسیب‌دیده ناچار به فیلتر و مسدودسازی نرم‌افزار مذکور گردیده است.»


سایت گرداب پیش‌تر نیز در مطلبی با عنوان «از روزهای دایال‌آپی تا استیکرهای تلگرامی»، تاریخچه‌ای از سوءاستفاده برخی کاربران از فضای مجازی را بازگو کرده بود. سوء استفاده‌هایی که باعث ایجاد محدودیت برای همه کاربران می‌شود.













هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی

۲ ساعت پیش - سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در مطلبی نسبت به جولان برخی افراد سودجو و اقدامات مجرمانه افراد در تلگرام، به کابران ...

هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام | - سوای از ...

www.ghatreh.com/news/.../هشدار-سپاه-پاسداران-برخی-کاربران-تلگرام

۱ ساعت پیش - هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام. - سوای از کاربرانی که به گوشه ای از اقدامات مجرمانه آنها در بالا اشاره شد، تعدادی از سایت های معاند نیز، ...

هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام | فرا پرس

farapress.ir/fa/news/.../هشدار-سپاه-پاسداران-به-برخی-کاربران-تلگرام/

۱۱ دقیقه پیش - سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در مطلبی نسبت ... برخی افراد سودجو و اقدامات مجرمانه افراد در تلگرام، به کابران هشدار داد.

اخبار سیاسی - هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام

webpayma.ir/778578/هشدار_سپاه_پاسداران_به_برخی_کاربران_تلگرام

سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه در مطلبی نسبت به جولان برخی افراد سودجو و اقدامات مجرمانه افراد در تلگرام، به کابران هشدار داد.

شورش علیه پرداخت حقوق در سپاه پاسداران - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/political/1434669780005543

دیدیم شورشی علیه ما در سپاه به راه افتاد که این‌ها می‌خواهند ما را دنیاپرست بکنند. ... شفشاون، مروارید آبی مراکش را ببینید · هشدار گرداب به برخی کاربران تلگرام/ ...

هشدار سپاه پاسداران به عربستان - ads

seyyedehamol.tehranblogs.ir/list/هشدار+سپاه+پاسداران+به+عربستان.html

سخنگوی مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تولیدکنندگان ... هشدار شدیداللحن رهبر معظم انقلاب اسلامی به حکام عربستان در خصوص ادامه کشتار مردم .... سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان ... وابسته به تروریسم دولتی آل‌سعود، کاربران خود را به انجام یک بازی آنلاین

اُاُجوو (OojoO) - تلگرام خریداری شده توسط سپاه

www.oojoo.ir/posts/تلگرام%20خریداری%20شده%20توسط%20سپاه

فارس گزارش می‌دهد موج مهاجرت کاربران تلفن همراه از وایبر به تلگرام ... 5 مه 2015 ... حتی آنها ... هشدار کارشناس سپاه درباره فعالیت در شبکه های اجتماعی - جام جم .... در حاشیه همایش فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به برخی از ابهامات مطرح شده .

هشدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اخلالگران نظم و امنیت ...

www.gerdab.ir › منوی اصلی › آرشیو اخبار

سپاه‌ پاسداران ‌انقلاب‌ اسلامی‌ در بیانیه ای ‌با فصل‌ الخطاب ‌دانستن ‌بیانات‌ تاریخی ... دعوت به تجمعات و اعتراضات غیرقانونی از سوی‌ برخی کاندیداها و ناتوانی آنان در مهار ..... برقراری امنیت در تلگرام با لابی آمریکایی-صهیونیستی ... یک حادثه تلخ و بازهم رفتار زشت برخی کاربران فضای مجازی/ وقتی عده‌ای به عزادار شدن دیگران می خندند!

حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) – هشدار به بانوان تلگرامی؛ از ...

br-emamali.salehin.ir/2015/.../هشدار-به-بانوان-تلگرامی؛-از-عکس-های-پر...

۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هشدار به بانوان تلگرامی؛ از عکس های پروفایلی تا استیکرهای تلگرامی ... اپلیکیشن پیام رسان تلگرام با توجه به محبوبیتش در بین کاربران ایرانی، در کوتاه .... تکذیب نقش برخی مسئولان دفتر مقام معظم رهبری در طرح اجرای برجام ... روابط عمومی کل سپاه با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ پاسدار فرشاد حسونی زاده و ...

هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید

www.niksalehi.com/newspaper/view/083297.php

ایجاد ربات و کانال ، جولان برخی افراد سودجو ، فهرست مصادیق محتوای مجرمانه ، سایت گرداب ، بررسی جرائم سازمان یافته ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، امکان ساخت ...

هشدار جدی"گرداب"به کاربران تلگرام - پایگاه تحلیلی خبری 598

www.598.ir/fa/news/346342/هشدار-جدیگرداببه-کاربران-تلگرام

۵ ساعت پیش - هیل: سپاه پاسداران را باید به لیست نهادهای تروریستی افزود ... واضح است که مدیران تلگرام نیز نمی‌خواهند حجم بالای مخاطبان ایرانی خود و منافعی را که از ... ربات و کانال، محلی برای جولان برخی افراد سودجو شده است، عده‌ای که به‌صورت فردی یا ... گرداب ضمن هشدار جدی به این کاربران (به‌ویژه کسانی که به‌صورت سازماندهی‌شده ...

هفت صبح | واکنش پلیس فتا به این پیام وایبری و تلگرامی

7sobh.com/content/واکنش-پلیس-فتا-به-این-پیام-وایبری-و-تلگر/

واکنش پلیس فتا به این پیام وایبری و تلگرامی ... انتشار پیام هایی در بخش گفتگوهای خصوصی برخی از شبکه های اجتماعی یا ایمیلی هستیم که به کاربران اعلام نموده ... وی به کاربرانی که از نام و عنوان پلیس فتا سوء استفاده می کند، هشدار داد: از انتشار شایعات در فضای ... دو فرمانده دیگر سپاه پاسداران در سوریه به شهادت رسیدند ۲۱ مهر.

هشدار پلیس فتا درباره صفحات جعلی - ارتش سایبری حزب الله

www.hcarmy.net/.../2774-هشدار-پلیس-فتا-درباره-صفحات-جعلی.html

صفحات موجود از سوی برخی کاربران ایجاد شده و جعلی است . ... سرپرست اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا در توصیه به کاربرانی که از نام پلیس فتا سوء ...

خبرگزاری تسنیم - برخی برای نفوذ فرهنگی دشمنان سعی ...

www.tasnimnews.com/.../برخی-برای-نفوذ-فرهنگی-دشمنان-سعی-دارند-...

۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی برای نفوذ فرهنگی دشمنان سعی دارند چهره آمریکا را بزک کنند ... نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران با اشاره به رسالت بسیج و سپاه در حفظ دستاوردهای انقلاب افزود: دشمن هرگز به ... هشدار جدی "گرداب" به کاربران تلگرام.

دیوار نیوز - شرایط فوتبال ایران نوروزی را به اینجا کشاند ...

www.divarnews.com/شرح-خبر/?r=شرایط-فوتبال...را-به...

هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام. امروز به وقت تهران باشگاه خبرنگاران ... سوئیس درباره اشتباه نیروی هوایی این کشور به مسکو توضیح می‌دهد. امروز به ...

هشدار دامپزشکی خراسان رضوی به خطر انتقال بیماری تب ... - ...

iod.arifun.in/p1622963_هشدار-دامپزشکی-خراسان-رضوی-به-خطر-انتقال-...

هشدار دامپزشکی خراسان رضوی به خطر انتقال بیماری تب برفکی - ای او در این باره ... هشدار سپاه پاسداران به برخی کاربران تلگرام · پایگاه ورزش پهلوانی دراستان ...

هشدار پلیس فتا درباره ورود به « تلگرام و واتس آپ جعلی

ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=71853

۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی ادامه داد: پس از ورود به این لینک نیز به کاربران گفته می‌شود که تا دقایقی ... است ‌برخی از این موارد نیز منجر به اخاذی و سوء استفاده از کاربر نشود اما برخی از ... ( 942 بازدید ) شهادت دو فرمانده ارشد سپاه پاسداران در سوریه ( 860 بازدید ) ...

ICT ایرانی در هفته‌ای که گذشت | ICTNEWS-پایگاه خبری ...

www.ictnews.ir/110-1121.../ICT-ایرانی-در-هفته‌ای-که-گذشت.aspx

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ICT ایرانی در هفته گذشته، شاهد رویدادهایی بود که برخی از آنها از مدت‌ها قبل قابل ... هشدار رئیس پلیس فتا البرز در مورد کلاهبرداران سایبری .... کاربران ایرانی تلگرام، هفته گذشته شاهد اختلال چندساعته این پیام‌رسان بودند و این ... طی سال‌های اخیر سپاه پاسداران ایران، بارها به این موضوع متهم شده است که حملات سایبری ...

هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید

rahnegasht.ir/news/index.php?a=/newspaper/view/083297.php&p...

۴ ساعت پیش - هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید. ... سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... این امکان، دو امکان ایجاد ربات و کانال، محلی برای جولان برخی افراد سودجو شده است.

تلگرام و ۵ میلیون کاربر ایرانی - همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir/details/295898/Communication/internet

۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همشهری آنلاین: طی چند هفته اخیر موج مهاجرت کاربران ایرانی به یک پیام‌رسان ... از سوی دیگر هشدار داد برای انجام این کار مهاجم باید به سرور تلگرام دسترسی داشته باشد. .... نیروی دریایی سپاه امسال "رزمایش بزرگ" برگزار می‌کند ... همشهری آنلاین: رئیس مرکز بررسی‌های اسلامی با اشاره به ورود برخی آهنگ‌ها و موسیقی‌ها به ...

هشدار دادسرا به کاربران سایت های مستهجن - فرارو

fararu.com/fa/news/23247/هشدار-دادسرا-به-کاربران-سایت‏های-مستهجن

هشدار دادسرا به کاربران سایت های مستهجن ... و با تحلیل اقدامات آنان به شهروندان درخصوص هوشیاری نسبت به استفاده از برخی .... لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بازوی اجرایی نظام و رهبری است و وظیفه‌ی حفظ ..... به کانال فرارو در «تلگرام» بپیوندید.

2015 August 30 : Persian Heritage

persian-heritage.com/?m=20150830

۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هشدار فعالان نسبت به محدودیت های دولتی برای استفاده از تلگرام ... از روز یک‌شنبه، دسترسی کاربران ایرانی به برخی ابزارهای تلگرام در ایران مسدود شده است. ... قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس، شاخه برون مرزی سپاه پاسداران انقلاب ...

پویش نیوز | دانش و فناوری

pouyeshnews.ir/NewsCategory.aspx?id=17

گسترش شبکه های اجتماعی در اینترنت و اعتماد بیش از اندازه افراد به فضای مجازی ... از جعل نام و تصویر تلگرام، طعمه را به دام انداخته و داخل حساب کاربری تلگرام فرد شوند. ... به رونمایی از موشک کروز سومار، نوشت سپاه پاسداران ایران زرادخانه‌ای از موشک‌های ... را به هشدار برخی از وزار نسبت به بروز بحران اقتصادی در کشور کشانده است.

مدیران تلگرام ساخت استیکر توسط کاربران ایرانی را غیر ...

sedayiran.com/.../مدیران-تلگرام-ساخت-استیکر-توسط-کاربران-ایرانی-...

۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اختلالات موجود در نرم افزار پیام رسان تلگرام، تنها به دلیل انجام برخی ... دنیا طراحی کردیم که استیکر بسازند اما نمی دانستیم برخی کاربران ایرانی از ... تکذیب خبر شهادت پاسدار ایرانی مدافع حرم در سوریه + تصاویر ... (فیلم) مقر موشکی سپاه در دل کوه ... هشدار درباره ادامه رکود در بخش مسکن/ به 40 سال قبل برمی‌گردیم.

ابراز خوشحالی داعش های وطنی و خارجی از شهادت سردار همدانی + ...

www.rajanews.com/news/224426

۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش رجانیوز در حالی که سردار سرتیپ پاسدار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدافعان حرم در ... از دست دادن او بودند، اما برخی از فعالان شبکه های مجازی و رسانه های داخلی ... صبر"شان به پایان رسیده است و هشدار دادند که در صورت عدم جلوگیری از ... دیدگاه کاربران ...

2000 موشک سپاه آماده شلیک به سمت عربستان-دایان|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=2000-موشک-سپاه-آماده-شلیک-به-سمت...

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 2000 موشک سپاه آماده شلیک به سمت عربستان-دایان|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی. ... هشدار جدی "گرداب" به کاربران تلگرام · عکس/ کوتاه‌ ...

جمع آوری مستندات ربات‌های تلگرام از سوی پلیس فتا

www.khabaronline.ir/(X(1)S(w5m3ifxibs5x313ananixbyd))/.../events

۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... هشدار نسبت به شیوع باج افزارها، جمع آوری مستندات ربات‌های تلگرام و برخورد ... ندهید تمرین نمی کنم · رزمایش «اقتدار ثارالله» سپاه پاسداران برگزار می‌شود ... غیرمجاز زیان‌های جانی فراوانی برای برخی از مصرف کنندگان داشته است. ... که امنیت شهروندان به مخاطره افتاده یا آسیبی به کاربران وارد شود ورود پیدا خواهد کرد.

وبلاگ نیوز » گرداب

weblognews.ir/tag/گرداب/

کارشناس ویژه فضای مجازی سپاه، با هشدار به گردانندگان شبکه های اجتماعی مستجهن، از ... موضوع‌های پیشنهادی: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فیس بوک، گرداب، مرکز بررسی ... اختلالات در اینترنت کشور، یکی از موضوعاتی است که موضوع بحث کاربران در ... انتقام از همکار با انتشار مطالب کذب در تلگرام · ارائه اپلیکیشن میهن‌بلاگ برای ...

هشدار قوه قضائیه؛ حمله پیام‌رسان ها به سبک زندگی ایرانی‌ها

tabrizebidar.ir/news/1050138

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش تبریز بیدار به نقل از مهر، خبر احتمال فیلتر شدن برخی از نرم ... و پدران و مادران میزبانی و امنیت اطلاعات کاربران تلگرام یا وایبر است؟ .... از مجمع سراسری فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا افتتاح ۱۴۰ مدرسه برکت.

قوه قضاییه و سپاه در برابر دولت و مردم/ همت مضاعف ...

www.kaleme.com/1393/06/30/klm-198338/?theme=fast

۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرهای رسیده حاکی از احضار برخی شهروندان به پایگاه های سپاه و بسیج در ... که یک سوی آن دولت و مردم ایستاده اند و سوی دیگر قوه قضاییه و سپاه پاسداران. ... محسنی اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در نامه‌ای به محمود واعظی، وزیر ارتباطات هشدار داده ... دستگاه قضایی، سپاه هم دست به کار شده و تعدادی از کاربران شبکه‌های اجتماعی ...

آیا "سپاه" کاربران گوگل را هک می‌کند؟ - بازار خبر

www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=112545

۱۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - صید اتهام از فضای گل آلود مجازی؛آیا سپاه کاربران گوگل را هک می کند ... برخی از سایت‌های داخلی هم بدون توجه به بازی سانه‌های غربی اقدام به ... سپاه پاسداران اقدام به هک کاربران عادی در فضای مجازی می‌کند کاملا کذب بوده و من آن را تکذیب می‌کنم. ... غیرقابل هک استفاده کنید · کانال خبری "بازارخبر" در تلگرام راه اندازی شد ...

خبرگزاری ایرانشهر | کشف حفره امنیتی تلگرام توسط یک ...

iranshahrnewsagency.com/PrintNews.aspx?ItemId=30589

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره مشخصات این حفره امنیتی گفت: در تلگرام سرویسی وجود دارد که با ... این حفره با جعل درخواست برای کاربران مشترک تلگرام و یا سایر صفحه‌های وب، ... یک ریموت کنترل برای ارسال سیگنال موقعیت جغرافیایی و یا دسترسی به برخی ... مورد جاسوسی از سوی نیروهای ارتش سایبری سپاه پاسداران قرار بگیرند.

هشدار سپاه به مدیران شبکه‌های اجتماعی مستجهن/ خانواده‌ها مراقب ...

www.mehrnews.com/.../هشدار-سپاه-به-مدیران-شبکه-های-اجتماعی-مستجهن...

۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کارشناس ویژه فضای مجازی سپاه، با هشدار به گردانندگان شبکه‌های اجتماعی مستجهن، از اشراف اطلاعاتی کامل سپاه پاسداران بر همه شبکه‌های اجتماعی خبر داد. ... فضای مجازی سپاه، با انتقاد از برخورد نکردن جدی با گردانندگان برخی سایت ... که در جامعه به وجود می‌آید؛ از این رو، کاربر به جای احساس نشاط در ورود به ... تلگرام مهر ...

آرماگدون - حمله به پاسداران ایرانی در بازی آنلاین عربستانی + ...

www.armageddon.ir/vdch.knxt23nkmftd2.html

برخی سایت‌های خبری وابسته به تروریسم دولتی آل‌سعود، کاربران خود را به انجام یک بازی آنلاین تشویق می‌کنند که در آن، مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان همکاران تروریست‌ها و حامیان ... کانال رسمی «آرماگدون» در تلگرام (+لینک عضویت و آپدیت تلگرام) ... هشدار انجمن اسلامی کانادا نسبت به افزایش نفوذ داعش در این کشور.

ایرانیان در تلگرام + دانلود + آموزش ساده مقابله با هک - آرمان پرس

armanpress.ir/fa/.../ایرانیان-در-تلگرام-دانلود-آموزش-ساده-مقابله-با-هک

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پایگاه موشکی سپاه پاسداران در عمق 500 متری زمین + فیلم ... براثر ترافیک بیش‌ازحد در وایبر و کندی‌های مکرر، کاربران ایرانی به‌صورت فعالانه از وایبر به تلگرام ... از سوی دیگر با انتشار برخی استیکرهای غیراخلاقی و تذکر جدی وزیر ارتباطات، برخی کاربران این .... هشدار وزیر نیرو: زمستان بسیار سرد در راه است ...

خبرگزاری دفاع مقدس | دفاعی و امنیتی

www.defapress.ir/Fa/Service/1

تعدادی از سایت‌های معاند در راستای پروژه نفوذ کانال‌هایی در تلگرام راه‌اندازی کرده‌اند. هشدار سپاه به برخی کاربران تلگرام. 28 مهر 1394 ساعت 15:32 ...

چه شما نیاز به دانستن درباره تلگراف رسول

www.yac.mx/.../What_You_Need_to_Know_About_the_Telegram_Mes...

... قایق با VPN · IP گرین کارت آمریکا · ساعت با زنگ هشدار آنلاین · آنلاین ساعت توقف ... با تلگراف، کاربران می توانند پیام ها، عکس ها، فیلم ها، فایلهای دیداری و هر نوع دیگر ... دسته برنامه پیامرسان فوری یک میدان به شدت مورد بحث است، و برخی از رقبای ... بین دستگاه کاربر و سرور تلگراف، که سپاه پاسداران در مقابل مرد در وسط حمله.

دادسرا به کاربران سایت های مستهجن هشدار داد! - سیمرغ

seemorgh.com › خبر › زیر ذره بین

۳۰ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - دادسرا به کاربران سایت های مستهجن هشدار داد! .... لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامیکه بازوی اجرایی نظام و رهبری است و وظیفه‌ی حفظ دستاوردهای انقلاب و ...

هشدار جدی سپاه به آمریکا/مواظب حرف زدنتان باشید - ارومیه

www.tabnakazargharbi.ir/fa/news/32256

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: ما به آمریکا هشدار می‌دهیم که جمهوری اسلامی برای جنگ‌های طولانی مدت با امکان حقیقی پیروزی ... برخی در مقابل جریان برجام ایستاده‌اند ... مسدود شدن تلگرام و سایت های خبری برای کاربران مخابرات در ارومیه.

غیرفعال شدن استیکر تلگرام/ اولتیماتوم ایران به تلگرام

www.mizanonline.ir/.../غیرفعال-شدن-استیکر-تلگرام-اولتیماتوم-ایرا...

۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برخی یارانه‌بگیران درآمد 100میلیونی دارند ... واعظی اذعان داشت: در پاسخ به مسئولان تلگرام عنوان کردم که در صورت عدم تکرار این موضوع، این نهاد نیز ممانعتی ... کشف حفره امنیتی خطرناک در تلگرام/ معرفی لینک‌هایی که کاربران باید نادیده بگیرند ... هشدار ستاد بحران: زمستان بسیار سردی در پیش داریم/ آماده سیل باشید.

پاسخ امام به روحانی درباره نامزدی اعضای گروهک‌ها/ درخواست ...

www.mashreghnews.ir/.../پاسخ-امام-به-روحانی-درباره-نامزدی-اعضای-گروه...

۳۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین جای سوال است که با عنایت به کوتاهی برخی مراکز دولتی در قبال .... فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه سپاه پاسداران توانمندی‌ها و قدرت نظامی خود ... این کشور در صورت اجرا نشدن اصلاحات واقعی برای مبارزه با فساد هشدار داد. .... کوچ کردند که این نیز عاملی برای افزایش کاربران و ترافیک تلگرام است.

دانلود موزیک رژه سپاه پاسداران - خانه - چهار وبلاگ

nedakhavajib.weblogco.ir/article/دانلود+موزیک+رژه+سپاه+پاسداران.html

اکنش تند فرمانده سپاه به اظهارات هاشمی؛ خشک مقدس خواندن دلسوزان انقلاب ناشی از یک ... سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برخی فرماندهان ..... خلبان‌های آنها هشدار می‌دهیم که اولین پرواز آخرین پرواز خواهد بود و هیچ .... 3برنامه اندروید پارسی بلاگ منتشر شد · هشدار برای کاربران پارسی بلاگ · مسابقه بازهاش بسم الله!

کاربران - عصر بانک

asrebank.ir/tag/کاربران

اخبار کاربران - خبرهای کاربران. ... پایگاه خبری رای الیوم در گزارشی نوشت که پس از هشدار رهبر معظم انقلاب، سپاه پاسداران ایران آماده هرگونه پاسخ به سعودی هاست. ... همزمان با افزایش محبوبیت برخی شبکه‌های اجتماعی جدید، فیس بوک پنج تغییر در نمایه های کاربران خود ... کدام کاربران ایرانی از اختلال جهانی تلگرام بیشتر رنج می برند؟

فیلترنت

hyltrshkn.blogspot.com/

۱۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی درباره مشخصات این حفره امنیتی گفت: در تلگرام سرویسی وجود دارد که با استفاده از ... یامان آکدنیز از اساتید دانشگاه بیلگی استانبول در رشته حقوق رسانه های دیجیتال، هشدار می دهد که تا زمان ... احترام به مراجع قضایی به معنای احترام به کاربران است. ..... پروژه 'عنکبوت' سپاه علیه برخی کاربران فیسبوک در ایران.

کانال در تلگرام - خبر روز

www.khabareruz.ir/search/?q=کانال%20%20%20%20در%20تلگرام...2

لاریجانی با اشاره به نقش آفرینی سپاه پاسداران و فعالیت این نهاد گفت: سپاه پاسداران ... که شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام باید فیلتر شود، ولی متاسفانه برخی به دلیل سوددهی آن ... معرفی رابط کانون وکلا با قوه قضائیه/ هشدار به وکلای تلگرامی! .... با این مضمون که نرم‌افزار شما نیازمند به‌روزرسانی است برای کاربران ارسال کرده‌ است".

برچسب ها - کاربران شبکه های اجتماعی - نور نیوز

www.noornews.ir/fa/tag/1/کاربران%20شبکه%20های%20اجتماعی

برخی کاربران ایجاد شده است و این صفحات به هیچ... شبکه های ... 11 تلگراف سرنوشت‌ساز که روند تاریخ را تغییر دادند+تصاویر. که باید ... رازهای زندگی قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از. ... هشدار پلیس فتا درباره یک نرم افزار جاسوسی.

دزدی به سبک ربات‌ها، دردسر تازه در تلگرام! | حزب الله سایبر

www.hizbullahcyber.com/content/24733

۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاربران ایرانی به سرعت متوجه شدند که در تلگرام می توان از لایه باز بودن بهره برد و ... سپاه پاسدار انقلاب است ... نحوه رفتار و ادبیات این رباتهای نوشته شده توسط برخی هموطنان به قدری سخیف است که رسما توهین به شعور مخاطب تلقی می گردد! ... هشدار آمریکا به بانک‌ها و مؤسسات تجاری: تحریم‌های ایران هنوز پابرجاست!

جوان آنلاین

javanonline.ir/

«سلام» ایرانی به کاربران نرم‌افزارهای شبکه‌های اجتماعی. نرم‌افزاری ایرانی که می‌تواند جایگزین وایبر، تلگرام و واتس‌اپ شود. «سلام» ایرانی به کاربران نرم‌افزارهای ...

گودنیوز - زنهار! زنهار! از دشمن خود پس از آشتى کردن/ گاهى دشمن ...

goodnews.ir/.../زنهار-زنهار-از-دشمن-خود-پس-از-آشت-کردن-گاه-دشمن-نزدی...

۷ ساعت پیش - هشدار گرداب به برخی کاربران تلگرام/ مراقب رفتار مجرمانه باشید ... گروه سیاست "جهان نیوز" برجام هر لحظه به فرجام خود نزدیک می‌شود؛ برنامه جامعی ... لحظه اصابت به هدف است، و از سوی دیگر نمایش تجهیزات مخفی سپاه پاسداران انقلاب ...

بازتاب گسترده هشدار معاون ستاد کل نیروهای مسلح به آمریکا

www.irdiplomacy.ir/.../بازتاب+گسترده+هشدار+معاون+ستاد+کل+نیروهای...

۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روزنامه «تلگراف» نیز از جمله مطبوعاتی است که به این موضوع پرداخته و ... به گفته یکی از فرماندهان سپاه پاسداران ایران، واشنگتن باید نسبت ... این روزنامه نیز در ادامه به برخی موضع گیری های اخیر مقامات آمریکایی ... نظرات کاربران.

از لیدری مدیران سیاسی سیستان و بلوچستان در تلگرام و ...

www.oshida.ir/vdcb5gba.rhbg0piuur.html

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر چند مدیرکل حراست وزارت کشور به مسئولین سیاسی در خصوص حضور در شبکه های اجتماعی هشدار داد اما برخی از مدیران سیاسی استان سیستان و بلوچستان حضور پر رنگی در این رسانه های مجازی دارند. ... اخبار در بین کاربران فضای مجازی پیدا کرده‌اند؛ تا جایی که حالا به یک ... هجمه "وهابیون سعودی" علیه "سپاه پاسداران".

تمام شبکه های اجتماعی تحت رصد و نطارت نهادهای امنیتی هستند ...

khabarde.ir › سیاسی . نظامی

۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام مدعی است اشخاص ثالث و حتی مدیرانش هم به اطلاعات کاربران ... موبایلی کاربران ایرانی تبدیل شده بود و به دلیل انتشار برخی اخبار ... به انتشار آن در گروه‌ های دیگر به‌ منظور هشدار به کاربران می‌کند، در حالی که ... قبلی: توسط سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ، گزارش جیسون رضاییان به مجلس شورای اسلامی ارائه شد ...

اقتصاد آنلاین - هشدار فرمانده سپاه درباره توافق ژنو

www.eghtesadonline.com/fa/.../هشدار-فرمانده-سپاه-درباره-توافق-ژنو

۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - کاربر مهمان، خوش آمدید. ... کانال خبری "اقتصاد آنلاین" در تلگرام را دنبال کنید. ... سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... و منفی و برخی ابهامات در توافقنامه ژنو وجود دارد که می‌تواند در راستای کمک به ...

دستگیری چند فعال شبکه‌های مجازی در استان فارس | Khodnevis

https://tech.khodnevis.org/article/60393

۲۵ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی در فیروزآباد فارس به اتهام «تولید و ... شده که آنان توسط «سربازان گمنام امام زمان» در واحد اطلاعات سپاه پاسداران در ...

آوای سهند » هشدار پلیس فتا به کمپانی تلگرام

avayesahand.ir/?p=2314

۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرمانده نیروی قدس سپاه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بی بدیل و. ... و انقلابی را برخی از گویندگان و نویسندگان نکوبند به اسم افراطی. ... ارسالی دارند غافل از آنکه کاربران به محض باز کردن این لینک‌ها، باج‌افزار پنهان شده در پس ...

رودان نیوز | چرا تلگرام باز هم اختلال پیدا کرد؟

www.roodannews.ir/1394/05/.../رحیمی-پور-مسائل-دینی-و-اعتقادی-دانش...

۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش رودان نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، اختلالات موجود در نرم افزار ... از سوی شرکت سازنده به منظور جلوگیری از سوء استفاده برخی کاربران است. ... انتزاع شهرستان رودان یک شایعه است/هشدار فرماندار رودان به مخلّان نظم و امنیت عمومی (۷ نظر) ... واکنش فرمانده سپاه پاسداران به سخنان اخیر برخی مسئولین درباره ...

دستور نصب عکس روحانی در مدارس/عذرخواهی رسمی علی مطهری از ...

www.shoma-weekly.ir/fa/news/17461

۱۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نظر می رسد برخی از مدیران دولتی به دنبال پیگیری مقاصد سیاسی خود حتی با سوء ... واکنش بی بی سی به اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... پس از ورود دوباره اسنودن به توئیتر، 80 هزار کاربر او را در کمتر از یک ساعت دنبال .... اما آنها نیز پس از هشدار سردار جزایری، سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح سکوت کردند.

زنهار! - آخرین اخبار - دانلود نرم افزار

news.rayacenter.ir/.../زنهار!%20زنهار!%20از%20دشمن%20خود%20پس%2...

۸ ساعت پیش - هشدار گرداب به برخی کاربران تلگرام/ مراقب رفتار مجرمانه باشید ... گروه سیاست "جهان نیوز" برجام هر لحظه به فرجام خود نزدیک می‌شود؛ برنامه جامعی ... لحظه اصابت به هدف است، و از سوی دیگر نمایش تجهیزات مخفی سپاه پاسداران انقلاب ...

اطلاعات کتاب : قانون مقررات استخدامی سپاه پاسداران انقلاب ...

vista.ir/.../قانون-مقررات-استخدامی-سپاه-پاسداران-انقلاب-اسلامی-(ویژه-در...

ناشر : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، معاونت آموزشی نیروی زمینی محل نشر : تهران ... برخی از مطالبی که کاربران هم اکنون در حال خواندن آن هستند. بازار میدان ارگ (توحید)، ...

بهمن ۱۳۸۹ - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/بهمن_۱۳۸۹

اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی ایران روز ۳ بهمن در مراسم شروع به کار ... در راستای افشای اسناد دیپلماتیک آمریکا، متن یک تلگرام محرمانه به تاریخ ۱۲ .... شمالی خواستار بررسی «حمله سایبری به تاسیسات اتمی ایران» شده و هشدار داد که .... عرضه کرده‌است که به کاربران اجازه می‌دهد از آثار هنری برخی از مهم‌ترین موزه‌های جهان دیدن کنند.

مشکل تلگرام کجاست؟ | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/6155

۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چند ماهی از کندی و اختلال وایبر می‌گذرد و این روزها برخی از کاربران تلگرام نیز از کاهش کیفیت دسترسی به این نرم‌افزار و گاهی اختلالات مختلف آن ...

با ربات‌های تلگرام آشنا شوید | پایگاه اطلاع رسانی پاکدشتی ها

pakdashtiha.ir/با-ربات‌های-تلگرام-آشنا-شوید/

۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام یکی از پیام‌رسان‌های فوری است که به خاطر برخی امکاناتش مثل ربات‌ها مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است. ... کافی است که کاربر، یک لغت را به فارسی یا انگلیسی برای ربات واژه یاب ... رونمایی از ربات رزمی سپاه پاسداران+ عکس ... هشدار درباره قاچاق گسترده روغن زیتون/ روغن «پومیس» خوراکی نیست ...

ترکیه سوریه را تهدید به مداخله کرد، ایران به ترکیه هشدار داد

www.radiozamaneh.com/46916

۱۰ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ترکیه سوریه را تهدید به مداخله کرد، ایران به ترکیه هشدار داد ... لبنان از سمت و سوی عرب و سپاه پاسداران از سمت شرق و جنوب (عراق) به میدان کشیده شود. ... در این میان کافی است یک کشور دوست و یا دشمن یا حتی برخی عناصر تندرو سپاه به سوی کشتی های امریکایی ... کاربر مهمان در تاریخ سه شنبه, ۰۵/۱۰/۱۳۹۱ – ۱۹:۵۸!

تازه ها - خبرنگاران ایران

khabarnegaran.info/rubrique.php3?id_rubrique=16

۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... همدانی، از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران در سوریه، روزنامه «رویش ملت» به .... برخی رسانه ها در انتشار فیلمی با مضمون رمی جمرات به وسیله پسر شاه .... دیشب و امروز کاربران تلگرام دوباره هنگام اتصال به اپلیکیشن خود با مشکل مواجه شدند. .... او گفت که نیروی انتظامی مجوز محل برگزاری (. ... هشدار درمورد استفاده از موبایل.

مدیران تلگرام، پیگیر مشکل کاربران ایرانی - شفاف

shafaf.ir/fa/news/329979/مدیران-تلگرام-پیگیر-مشکل-کاربران-ایرانی

۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی‌رغم اینکه برخی کاربران چینی نیز همین مشکل را به تلگرام مخابره کرده‌اند اما طی روزهای اخیر مسئولان دولتی اعلام کردند که برنامه‌ای برای ...

شهرخبر: پیام تسلیت فرمانده‌سپاه به خانواده شهید مدافع حرم ...

akhbarejavan.ir/.../شهرخبر-پیام-تسلیت-فرمانده‌سپاه-به-خانواده-شهید-مد...

۵ ساعت پیش - هشدار گرداب به برخی کاربران تلگرام/ مراقب رفتار مجرمانه باشید .... فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز با انتشار پیامی شهادت مسلم خیزاب را ...

تلگرام زیر ذره بین پلیس - رسانه خبری تحلیلی گفت و گو

www.goftogoonews.com/Pages/News-_-40634.aspx

۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تلگرام زیر ذره بین پلیس ... هشدار نسبت به شیوع باج‌افزارها، جمع‌آوری مستندات ربات‌های تلگرام و برخورد ... داروهای غیرمجاز زیان‌های جانی فراوانی برای برخی از مصرف کنندگان داشته است. ... هشدار درباره رواج باج افزارها در فضای مجازی ... که امنیت شهروندان به مخاطره افتاده یا آسیبی به کاربران وارد شود ورود پیدا خواهد کرد.

سپتامبر | 2015 | Freedom for Iranians

https://freedomforiranian.wordpress.com/2015/09/

۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشریه لا کرودونیای ایتالیا نیز نوشت: « احمدی نژاد به غربی ها هشدار داد که ... سپاه پاسداران در تازه‌ترین رزمایش خود به طور رسمی از یگان «لباس شخصی‌ها» رونمایی کرد. .... به سرعت و خدمات به کاربران ایرانی در داخل کشور مستقر خواهد کرد». ... شرکت مخابرات درخدمات اینترنتی خود سرویس پیام رسان تلگرام را در برخی از ...

به گزارش همدان پرس

www.hamedanpress.ir/

طبقات اداری برج سعیدیه همدان اواخر شهریور ماه امسال به سبب برخی تخلفات توسط اجرای ... نزدیک به 10 طبقه از برج را به صورت غیرمجاز تغییر و تبدیل کاربری داده است. ... پیامکی به نام شرکت تلگرام مبنی بر اینکه "برای جلوگیری از هک شدن تلگرام و ... سردار حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران ...

- همه چیز درباره سپاه، اطلاعات سپاه، دخالت در سیاست ... - انارپرس

anarpress.ir/social/12443/1392/10/25

۲۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه معتقد است که سپاه پاسداران به دلیل ... او همچنین از تذکر و توبیخ برخی نیروهای خاطی در پشت پرده صحبت می‌کند. ... این هشدار برای عدم ورود به سیاست مسلما عقبه‌یی دارد؛ این سخنان رهبری می‌تواند این ...... مخاطبان می‌توانند از طریق شماره 09198006571 با واتس‌آپ و تلگرام محمدرضا ...

سپاه Archives - اخبار حقوق فناوری اطلاعات|جرایم رایانه ای ...

press.ictlaw.ir/tag/سپاه/

سوالی که برای برخی کاربران مطرح است این است که آیا کاربران سایت های مستهجن هم مجرم هستند؟ هشدار دادسرای ویژه جرایم رایانه ای به کاربران سایت های مستهجن بازخوانی یک ... الف: مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران با ... حکم جدید رهبر انقلاب/ آمار رسمی ایرانیان عضو تلگرام · ایران، روسیه، چین و کره ...

دزدی به سبک ربات‌ها؛ دردسر تازه در تلگرام! | زومنا

zoomna.ir/1394/05/20/دزدی-به-سبک-ربات‌ها؛-دردسر-تازه-در-تلگ/

کاربران ایرانی به سرعت متوجه شدند که در تلگرام می توان از لایه باز بودن بهره برد و ... نحوه رفتار و ادبیات این رباتهای نوشته شده توسط برخی هموطنان به قدری سخیف است که ... هشدار وزیر کشور؛ لازم باشد در شب انتخابات استاندار یا فرماندار ناتوان را عوض ... فرمانده هوافضای سپاه: موشک های دوربرد روی پرتابگر سوار شده و آماده پرتابند ...

بررسی شبهات پیرامون حوزه اختیارات سپاه | پایگاه خبری ...

www.dezmehrab.ir/بررسی-شبهات-پیرامون-حوزه-اختیارات-سپا/

۱۹ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حیطه اختیارات سپاه پاسداران تا کجاست؟ ... پیگیری و برخورد با جرایم آنلاین است، سپاه در مواردی راساً با برخی از کاربران اینترنت در ایران برخورد کرده است”. ... به نظر من سپاه فقط در مواردی می‌تواند در این امور دخالت کند که اقدام مسلحانه علیه نظام در .... همایش «هشدار آخر» با موضوع بررسی ابعاد «برجام» برگزار می شود ...

حذف صفحات جعلی به نام پلیس فتا از - فارس

www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940630000161

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حبس در انتظار سوءاستفاده‌کنندگان از نام پلیس/ حذف صفحات جعلی به نام ... پلیس فتا به کاربرانی که از نام و عنوان پلیس فتا سوءاستفاده می‌کنند، هشدار داد پلیس فتا ... سرهنگ آذردرخش با بیان اینکه برخی کاربران به خاطر جهل به قانون از نام و ... تلگرام، باز هم قربانی گرفت/ زن ۲۴ ساله اسیر توطئه‌های مرد 35 ساله شد.

واکنشها به تظاهرات اعتراضی ۲۵ بهمن؛ جمعه 29 بهمن - BBC.com

www.bbc.com/persian/iran/.../110220_iran_protest_29bahaman.shtml

۱ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - واکنشها به تظاهرات اعتراضی ۲۵ بهمن در روز جمعه 29 بهمن بخوانید. ... 19:45 علی سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران: موسوی و کروبی ... 13:05 خبرگزاری کلیک فارس؛ جانشین رهبر ایران در سپاه پاسداران می گوید: "برخی خواص بی‌بصیرت ... را به برخورد تهدید کرد و هشدار داد که عملکرد آنها هر روز رصد می‌شود تا اخبار ...

هشدار پلیس فتا درباره صفحات جعلی شبکه‌های اجتماعی | تراز

www.taraznews.com/content/122594

۳۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هشدار پلیس فتا درباره صفحات جعلی شبکه‌های اجتماعی ... سرهنگ آذردرخش با بیان اینکه برخی کاربران به خاطر جهل به قانون از نام و نشان پلیس فتا ... عربستان مقصر حادثه مسجدالحرام را سپاه پاسداران دانست + عکس · دخترنوجوان قهرمان ... یاری «محمد(ص)» در اکران جهانی · واعظی: تلگرام فیلتر نمی‌شود · نمایی از فریدون ...

سرعت اینترنت در آمریکا - مجله اینترنتی وبگردها

www.webgardha.com/tag/سرعت-اینترنت-در-آمریکا

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر آمریکا مجدداً با ادبیات ارعاب یا تهدید و .... مقام بلندپایه سابق آمریکا هشدار داد علاقه‌مندی واشینگتن به شیوه اعمال تحریم، .... چند ماهی از کندی و اختلال وایبر می‌گذرد و این روزها برخی از کاربران تلگرام نیز از ...

من‌انقلابی‌ام | حرف را صریح و صادقانه میگویم. امام خامنه ای

blog.ramim.ir/

وی گفت: استفاده از این شبکه‌ها موجب بروز تغییرات رفتاری در کاربران می‌شود. ... معاون امور راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: با به عرصه آمدن جوانان مومن و انقلابی و بسترهایی که مسئولین در این حوزه فراهم .... آیا در این میان دست‌های پنهانی وجود دارد یا به خاطر برخی منافع است؟ .... گفتم: چرا وایبر، واتس اپ، تلگرام، اینستاگرام و.

گزارش دوره‌ای وزارت امورخارجه بریتانیا از وضعیت حقوق بشر ...

kayhanlondon.biz/fa/1394/04/.../گزارش-دوره‌ای-وزارت-امورخارجه-بریتان/

۲۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ماه فوریه مرکز فرماندهی سایبری سپاه پاسداران نسبت به فعالیت در رسانه‌های ... این مرکز هشدار داده است که «شاید مدیران [این صفحات] فکر کنند که فضای مجازی برای آنها امن است، اما آنها در اشتباه هستند». ... هستند به طوری که وایبر به تنهایی نردیک به ۹/۵ میلیون کاربر در ایران دارد. .... با ما در وایبر، واتس‌اپ، تلگرام ...

فرمانده سپاه: آماده نبرد با رژیم آل سعود هستیم/ انتقام فاجعه منا ...

www.nazarnews.com/78601

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاهدر حاشیه ی جلسه قرارگاه دریایی خاتم ... به گزارش تسنیم، فرمانده کل سپاه با اشاره به جنایت ها و خباثت های رژیم آل سعود علیه امت ... ۳ هشدار یک سایت اصولگرا به کاربران تلگرام ... ۶ سوء استفاده از اعتقادات مذهبی در برخی هیات‌ها / گسترش سینه‌زنی به سبک باله ...

An error occurred. - به سایت پوشه خوش آمدید

www.poosheh.com/new-poosheh/news-293-2015-06-09.html

۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده رهبر جمهوری اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره ... برخی از چهره‌های اصولگرا به تازگی نسبت به ورود اصلاح‌طلبان به مجلس و ... سفیر عربستان سعودی در لندن در مصاحبه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد ضمن هشدار به جمهوری اسلامی مبنی ... به گزارش روزنامه تلگراف، سفیر سعودی در ادامه تهدید کرده است که در ...

اخراج دانشجوی محجبه از کلاس به جرم پوشیدن چادر/گستاخی به ...

www.zamoone.com/news/160921

۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وداع مردم با فرمانده مدافعان حرم/ بدرقه فرمانده رشید سپاه اسلام ... جامعه: هشدار گرداب به برخی کاربران تلگرام/ مراقب رفتار مجرمانه باشید · جامعه: اینجا ...

هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید ...

vazeh.com/.../هشدار-گرداب-به-کاربران-تلگرام-مراقب-رفتار-مجرمانه-با...

۵ ساعت پیش - هشدار گرداب به کاربران تلگرام ، مراقب رفتار مجرمانه باشید-دو امکان ایجاد ربات و کانال، محلی برای جولان برخی افراد سودجو شده اند. ... سایت گرداب وابسته به مرکز بررسی جرائم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مطلبی ...

تحریف سخنان امام (ره) در مورد "ورود نظامیان به سیاست" به همین ...

www.entekhab.ir/.../تحریف-سخنان-امام-ره-در-مورد-ورود-نظامیان-به-سیاس...

در حالی که یکی از تاکیدات اصلی امام (ره)، "عدم ورود نظامیان به حوزه سیاست" و "بر ... برخی مقامات نظامی و سیاسی، "انتخاب" اشاره ای کوتاه به وصیت نامه ی هشدار آمیز و ... پاسخ تند سردار نقدی به رضا خاتمی: هتاکان به سپاه پاسداران، مزدور و تفاله‌های .... لطفا نظر امام جمعه ارومیه جناب آقای حسنی رو در این مورد جویا و کاربران گرامی را مطلع نمایید .

هشدار! سردار برای مبارزه با تروریسم نیازی به گفت‌وگو با ...

www.farhangnegar.ir/news/18810

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این ادعاها از سفر سردار سلیمانی به مسکو تا دیدار فرمانده سپاه قدس از ... گزارشی اعلام کرد "قاسم سلیمانی،" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران به منظور حضور ... برخی از این نیروهای روسی متخصصان لجستیکی هستند که حضور آن ها برای ... به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای ...

مجرای پیام سردار سلیمانی به پادشاه عربستان/عکس ها و فیلم و ...

feedsara.rozblog.com/post/2089

۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیام تسلیت ماه محرم 94 مخصوص تلگرام و لاین و واتس آپ جدید, 0, 1074 .... پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :برخی کاربران خوش ذوق ... هشدار نیوز ..... سخنان اخیر سردار قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران، از ...

اطلاعیه سپاه پاسداران درباره کشف یک شبکه ضداخلاقی در ...

namehnews.ir/.../اطلاعیه-سپاه-پاسداران-درباره-کشف-یک-شبکه-ضداخلا...

۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - به گزارش نامه نیوز، در پی اجرای پروژه «عنکبوت» با هدف ناامن‌سازی ... مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ... حدود 350 صفحه، تعداد قابل توجهی از کاربران را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک مخاطب خود قرار دهد. ... در شبکه اجتماعی فیس‌بوک، برخی از عناوین فعالیت‌های این شبکه بوده است.

mhaji/slm - Pasargad

pasargad.cse.shirazu.ac.ir/~mhaji/slm/41k_dic.txt

و می به در که از را این است با آن های ها ی هم سروش برای یک بود ای تا شود من او کند فیلم ... گوش برخی حرفه نیاز دارید هزار خارجی داشتند سخت گویند پول چگونه بازیگری ..... تفکیک آ سواد سپاه غرور قربان کامپیوتری مهتاب نکردن واگذار پیروز ببخشید بزن ... ضرر علل لینچ محمدحسین مست نشینی هشدار ویدیو اقتباس بازیکن تجدد تکمیل ...

طرفداران مجازی در دنیای مدلینگ های زیرزمینی/میانگین سنی در ...

www.yazdfarda.com/news/1394/07/108928.html

۱۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با گسترش کاربران شبکه‌های اجتماعی، این روزها واژه‌ها و مشاغل زیادی تحریف ... رشد زیرزمینی شبکه‌های مدلینگ در ایران کسب و کاری جدید به راه انداخته است. ... داودی عقیده دارد در برخی از این لباس‌ها دست برده شده تا زیباتر به نظر آیند، اما او .... را به خطر انداخته است، عملیات عنکبوتی پلیس و ماموران سپاه پاسداران بوشهر ...

آنا | وایبر

www.ana.ir/search.aspx?k=وایبر

هشدار درباره رابطه معنادار اعتیاد زوجین به شبکه‌های اجتماعی و طلاق ... اپلیکیشن تلگرام در برخی محدوده‌های مخابراتی از روز گذشته با اختلال مواجه شده است. ... کاربران ایرانی در شبکه های اجتماعی موبایلی رکورد دار هستند. ... مرکز بررسی جرائم سازمان یافته فرماندهی امنیت سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار یک بیانیه ...

پلیس فتا هشدار داد: جمع‌آوری مستندات روبات‌های تلگرام

kamalannews.ir/?p=19427

۱۰ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش کمالان نیوز:معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا در نشست خبری خود ... سایبر، هشدار نسبت به شیوع باج‌افزارها، جمع‌آوری مستندات روبات‌های تلگرام و ... همچنین برخی از آنها با موج‌سواری روی واقعه‌های خبری، چنین اقدامی را انجام می‌دهند، ... او می‌افزاید: در این شرایط، فرد سودجو مجددا پیامی را به کاربر ارسال کرده و ...

گزارشگران بدون مرز: علی خامنه ای دشمن اصلی اینترنت در جهان ...

www.hraznews.com/گزارشگران-بدون-مرز-علی-خامنه-ای/

۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... حقیقی که متشکل از برخی متخصصان نزدیک به نظام و نهادهای امنیتی هستند. در این ... اینگونه در کمتر از چند ماه هزاران کاربر به جمع استفاده‌ کنندگان تلگرام اضافه ... مسوولیت بیشتر این بازداشت‌ها را اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر عهده داشته است. ... هشدار عفو بین‌الملل در مورد افزایش «چشمگیر» اعدام در ایران.

امکان فیلتر شدن تلگرام | به زودی - جدیدترین ها در سایت جدیده

jadide.ir/امکان-فیلتر-شدن-تلگرام-به-زودی/

«گرداب» وابسته به مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب ... برای جولان برخی افراد سودجو شده است؛ عده‌ای که به صورت فردی یا سازماندهی‌شده در ... گرداب ضمن هشدار جدی به این کاربران (به‌ویژه کسانی که به صورت سازماندهی‌شده این ...

شگرد گردانندگان سایت‌های مستهجن چیست؟ | امپراتوری دروغ

www.empireoflies.ir/شگرد-گردانندگان-سایت-مستهجن/

۱۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بنا به گفته مصطفی علیزاده کارشناس ویژه فضای سایبری سپاه، دستور کار اصلی این ... مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نماینده ویژه این ... یکی از ترفندهایی که برخی کاربران برای بالا بردن میزان لایک بکار می‌بردند، این بود که .... هشدار پلیس فتای ایران به کمپانی تلگرام.

مطالب کاربران - www.ali-benvidi.se

www.ali-benvidi.se/418240377

با برنامه ریزی مدیران تلگرام؛ مشکلات این پیام رسان در ایران حل شده به نظر می رسید که ..... توافق هسته ای میان رژیم ایران و ۱+۵ گروهی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران و نهاد‌های .... رئیس جمهور فرانسه در ادامه با اشاره به دخالت ها و حمایت رژیم ایران از برخی گروه های ... وی هشدار داد این توافق صرفا رژیم ایران را گستاخ خواهد کرد و حتی ممکن است ...

آیا مسئولان سپاه و دیپلمات‌های ایرانی در منا توسط موساد ربوده ...

mashhad.me/آیا-مسئولان-سپاه-و-دیپلمات‌های-ایرانی/

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش شهر آرا : باگذشت چهار روز از فاجعه منا، اخبار ضد و نقیض درباره ... هم از مفقودشدن برخی مقامات سپاه پاسداران و دیپلمات‌های برجسته ایرانی به ...

وام 25 میلیون تومانی خودرو سرکاری بود! - ۵۹۸

khabar.parsijoo.ir/khabar/showpost?pid...title=وام+۲۵...

۵ ساعت پیش - هشدار جدی"گرداب"به کاربران تلگرام ... هیل: سپاه پاسداران را باید به لیست نهادهای تروریستی افزود .... و بنا را بر آن گذاشته به تعدادی محدود از متقاضیان، وام خودرو از طریق برخی بانک‌ها اعطا کند که کارشناسان صنعت خودرو پرداخت چنین ...

فراخوان احیای سنت موشک‌نویسی با محوریت "هشدار به اسرائیل ...

www.dolatebahar.com/.../فراخوان-احیای-سنت-موشک‌نویسی-با-محوریت-ه...

۲۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رکود اقتصادی فعالیت برخی قطعه سازان خودرو را متوقف کرده است ... مقدم در یگان موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاده شد؛ با هم‌آن آیه‌ی معروف: و ما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی. ... حالا شما هم می‌توانید در فراخوان "هشدار به اسرائیل ناامن" شرکت کنید و ... 30006465000029 بفرستید یا در گروه تلگرام فراخوان به نشانی ...

ساعت 24 - واکنش سرلشگر جعفری به اظهارات هاشمی رفسنجانی

www.saat24.com/.../سرلشکر-جعفری-می-خواهند-جای-ظلم-عدل-عوض-کنند

ساعت 24- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی نظام اسلامی می‌خواهد عدالت را جاری کند و ... هواشناسی هشدار وزارت نیرو را رد کرد ... اسلامی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه پاسداران ، در واکنش به برخی سخنان مطرح شده ... وعده جدید پرداخت خسارت به کاربران اینترنت ... ساعت ۲۴ را در تلگرام دنبال کنید.

سا موزیک | هشدار کاربران ایرانی رهبر سعودی شبکه‌های هشدار ...

saamusic.ir/.../هشدار+کاربران+ایرانی+رهبر+سعودی+شبکه‌های+هشدار+رهب...

۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فارس از واکنش مردمی به هشدار رهبری گزارش می‌دهد علمدار به پاخاست/ ... حساب رسمی تلگرام در توییتر نوشت:کلیه اطلاعات کاربران ایرانی تلگرام در ... اما ویندوز ۱۰ دستخوش تغییرات گسترده ای شد که برخی از کارشناسان از این تغییرات ب .... سخنرانی امروز مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران ...