چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

به گزارش  خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اوایل مهرماه سال 94 حملات هوایی "مسکو" ضد داعش آغاز شده و در این زمینه شهرهای مختلفی که اثری از داعش در آن ها دیده می شود، آماج حملات جنگنده های "سوخوی 24"، "سوخوی 25"، "سوخوی 30"، "سوخوی 34" و انواع بالگردهای قرار گرفته و هنوز مدت زیادی از حملات روس‌ها نگذشته که تروریست‌های داعش در حال فرار دسته جمعی از استان "رقه" هستند و این موضوع بارقه‌های امید برای آغاز تروریسم زدایی در منطقه را نشان می دهد. 

پوتین: تنها راه مقابله با گروه های تروریستی در سوریه، فعالانه عمل کردن است

"ولادیمیر پوتین" -رئیس جمهور روسیه- در سخنانی گفت: "تنها راه مقابله با گروه های تروریستی در سوریه، فعالانه عمل کردن است." وی  افزود: "اگر تروریست ها در سوریه موفق شوند به روسیه خواهند آمد که البته ما تحقق این موضوع را پیش‌بینی نمی‌کنیم. حمایت ما از بشار اسد تنها حمایت هوایی و موقت خواهد بود و ما هیچگونه عملیات نظامی زمینی در سوریه انجام نخواهیم داد. "

رئیس جمهور روسیه اضافه کرد: "روسیه قصد ندارد خود را در جنگ سوریه غوطه ور کند و تنها در چارچوبی محکم عمل خواهیم کرد." "پوتین" در پایان گفت: "گروه تروریستی داعش از مدت ها پیش اعلام کرده است که روسیه دشمن اوست. تمامی کشورها از اهداف ما در سوریه اطلاع دارند. روسیه بر ایجاد انعطاف پذیری در موضع بشار اسد در حل بحران سوریه تکیه دارد."

 اما "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور فدراسیون روسیه بنا بر اعلام برخی منابع آگاه که مطرح شده از نیروهای تحت امرش خواسته، بغدادی را زنده دستگیر کنند و به نظر می‌رسد برنامه‌هایی دارد.  

بازخوانی اظهارات پوتین 

ولادیمیر پوتین از نیروهای نظامی این کشور خواسته است در جنگ علیه تروریست‌های داعش تلاش کنند سرکرده‌های آن‌ها و در صدرشان ابوبکر البغدادی را زنده بگیرند و اگر نتوانستند این کار را بکنند، اجساد آن‌ها را به مسکو منتقل کنند.

به نوشته پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط»، منابع آگاه اعلام کردند که هدف روسیه از این کار نشان دادن ضعف و شکست آمریکا در نابود کردن داعش با حملات هوایی ائتلاف است که از یک سال پیش آغاز شده است.

" ایگور  کوناشینکوف" سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد نیروی هوایی روسیه اکنون به طور مستقیم مقر اصلی داعش را در شهر الرقه سوریه هدف قرار می‌دهد.

چرا پوتین ابوبکر بغدادی را زنده می‌خواهد؟

سوال اینجاست که چرا رئیس جمهور فدراسیون روسیه به دنبال آن است که سرکرده داعش را زنده دستگیر کند و این سوالی است اذهان را به خود در آینده مشغول خواهد کرد؟ یکی از دلایلی که پوتین به دنبال زنده بودن رهبر داعش بوده ماهیت تروریست‌های تکفیری داعش در منطقه غرب آسیاست.

افشاگری پشتیبانان داعش از زبان "خلیفه"!!!!!؟

تروریست های تکفیری داعش که امروز بین 200 تا 250 هزار کیلومتر مربع از خاک عراق و سوریه را در اختیار دارند؛ قطعا حامیانی داشته که پشتیبانان آنها برخی کشورهای منطقه من جمله عربستان سعودی ، ترکیه، امارات عربی متحده، اردن، قطر، بحرین، کشورهای بلوک غرب و در یک کلام ائتلاف ضد داعش است.

آمریکا یکی از متحدان بزرگ تروریست های تکفیری داعش در منطقه بوده که به مزدوران تحت امرش دقیقا بر اساس یک دومینوی از پیش تعیین شده به دنبال تجزیه منطقه هستند. 

اگر به نقشه یا به عبارت دیگر تاکتیک "غرب آسیای جدید" ایالات متحده آمریکا توجه کنیم، می‌بینیم که در تاکتیک جدید آن‌ها کشورهای پهناور منطقه بر اساس طایفه و مذاهب مختلف به کشورهای کوچکتر تقسیم بندی می‌شوند که صدالبته این موضوع میسر نمی شود مگر به کمک تروریست‌هایی که ایالات متحده آمریکا بر اساس اهداف خود از نادانی داعش بهره می‌برد.

ایالات متحده آمریکا تلاش می‌کند بر اساس پروژه "غرب آسیای جدید"؛  سوریه ، عراق، لبنان، ایران، یمن و تمام کشورهای منطقه را چندپاره کند و این راهبرد با مطرح کردن مباحث قومی و مذهبی در لوای اقدامات تفرقه افکنانه باعث تسریع در تجزیه کشورهای منطقه شود.

همه این نکات مطرح شد تا نشان داده شود "ولادیمیر پوتین" در عملیات میدانی به دنبال آن است که با دستگیری رهبر داعش او را درباره کمک‌های  "آمریکایی- سعودی- ترکی- صهیونیستی"  به اعتراف بکشاند تا  "ابوبکر بغدادی" همدستان خود را معرفی کند. هر چند تقریبا بارز و مشخص بوده که چه کشورها و کدام افراد به داعش کمک می کردند ، یا با پرتاب محموله‌های تسلیحاتی این گروه تروریستی را یاری می‌کردند.

وقتی ابوبکر بغدادی ؛ هاکان فیدان و شاهزاده بندر را لو می‌دهد

 با دستگیری ابوبکر بغدادی توسط فدراسیون روسیه و اعترافات این شخص مبنی بر این که "هاکان فیدان" رئیس سابق دستگاه اطلاعات ترکیه و شاهزاده "بندر بن سلطان بن عبدالعزیز آل سعود" رئیس سابق دستگاه اطلاعات عربستان به او و گروهش کمک تسلیحاتی و مالی کرده‌اند، شرایط ویژه ای را رقم خواهد زد.

روسیه قویتر از ائتلاف ضد داعش عمل می‌کند؟

رئیس جمهور فدراسیون روسیه هر چند بعضا کشور متبوعش در دو راهی تاکتیکی "فشار و تعامل" با غرب قرار می‌گیرد، اما به دنبال آن است تا با دستگیری  "ابوبکر بغدادی" رهبر داعش برخی واقعیت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه ای را که در حقیقت اهداف کشورهای غربی است به جهانیان نشان دهد و ضمنا بگوید که روسیه قویتر از ائتلاف ضد داعش عمل کرد و اراده جدی در ائتلاف ضد آمریکایی برای مقابله با داعش وجود ندارد.

با دستگیری "ابوبکر بغدادی" پروژه "غرب آسیای جدید" که آمریکا به وسیله داعش آن را دنبال می‌کند، کمک‌های تسلیحاتی کشورهای منطقه و همپیمان آمریکا به این گروه تروریستی و در ضمن همکاری‌های اسرائیل با داعش در منطقه غرب آسیا به صورت ویژه آشکار خواهد شد.




























چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ - باشگاه خبرنگاران جوان

www.yjc.ir › سیاسی › دفاعی امنیتی

۵ ساعت پیش - حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر ... "پوتین" در پایان گفت: "گروه تروریستی داعش از مدت ها پیش اعلام کرده است ...

تصاویر برای رهبر داعش+پوتینگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای رهبر داعش+پوتین

نتیجه تصویری برای رهبر داعش+پوتین

نتیجه تصویری برای رهبر داعش+پوتین

نتیجه تصویری برای رهبر داعش+پوتین3 ساعت قبل

تصاویر بیشتر برای رهبر داعش+پوتین

پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم | داعش نیوز

daesh-news.com/15498/پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می-خواهم.html

۵ روز پیش - داعش,پوتین,روسیه,ابوبکر البغدادی,رهبر داعش,isis,daesh,daeshnews,گروه تروریستی تکفیری داعش,اخرین اخبار از داعش,سایت داعش,گروه ...

چرا پوتین «رهبر داعش» را زنده می‌خواهد؟ - شهرخبر

www.shahrekhabar.com/world/1444472880507571

مشرق نیوز : حمله مسکو به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟

چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ - خبر

www.irjpr.ir/news/7448/چرا-پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می-خواهد

13 minutes ago اخبار سیاسی yjc.ir,باشگاه خبرنگاران 3. حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ Share Tweet +1.

چرا پوتین quot رهبر داعش quot را زنده می-فرهنگ نیوز|خبرپو

khabarpu.com/n.php?u=چرا-پوتین-quot-رهبر-داعش-quot-را...

چرا پوتین quot رهبر داعش quot را زنده می-فرهنگ نیوز|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.

چرا پوتین \'رهبر داعش\' را زنده می خواهد؟ - قطره

www.ghatreh.com/news/nn27971350/چرا-پوتین-رهبر-داعش-زنده-خواهد

۵ ساعت پیش - حمله \'مسکو\' به مواضع داعش این سوال را مطرح می کند که چرا پوتین \'رهبر داعش\' را زنده می خواهد؟ - حمله "م.

چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟

af.shafaqna.com/FA/AL/31084

چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟ ... چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟ ... خبر در سایت اصلی ... نابودی داعش در سوریه، فشار مالی بر مسکو وارد نخواهد کرد ...

لادیز - چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

www.ladiez.ir/detail/News/1039/2

۲ ساعت پیش - ولادیمیر پوتین" -رئیس جمهور روسیه- در سخنانی گفت: "تنها راه مقابله با گروه های ... یکی از دلایلی که پوتین به دنبال زنده بودن رهبر داعش بوده ماهیت ...

پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم | فـان لایـو

daesh-news-com.funlive.ir › daesh-news.com

۵ روز پیش - به گزارش “داعش نیوز” پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط» نوشت: منابع آگاه روسی اعلام کردند که ولادیمیر پوتین از نیروهای نظامی این کشور ...

چرا پوتین «رهبر داعش» را زنده می‌خواهد؟ ظهر شنبه 18 مهر 94 ...

khabarche.ir/خبر/3304493/چرا-پوتین--رهبر-داعش--را-زنده-می-خواهد-

۳۱ دقیقه پیش - حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ منبع مشرق نیوز شنبه 18 مهر 1394 ساعت 13:38.

چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ - کلوب

www.cloob.com/c/hoshdarnews.ir/121399968

۲ ساعت پیش - چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ هشدارنیوز - حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

axahang.rozblog.com/post/3361/چرا-پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-میخواهد-/

۲ ساعت پیش - حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده ... چرا پوتین quot رهبر داعش quot را زنده می-فرهنگ نیوز|خبرپو.

پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم - خودی ها

khodiha.ir/daesh-news/717024/پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می-خواهم.html

۴ روز پیش - جنایات داعش /اعدام شهروند افغانی به اتهام جاسوسی +فیلم. به گزارش "داعش نیوز" , عناصر ... 3 دیدگاه برای “پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم”. حامد می‌گه:.

سا موزیک | پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر ...

saamusic.ir/.../پوتین+سوریه+روسیه+آمریکا+اروپا+داعش+ابوبکر+البغ...

به گزارش ایلنا به نقل از اکسپرس، «ایمن الظواهری» رهبر القاعده با رد مشروعیت «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش، علیه این گروه اعلام جنگ کرد. الظواهری  ...

پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم | خبرخوان مذهبی شیعه سِی ...

shiasay.com/...News/item-35219-پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می-خواهم.html

۴ روز پیش - به گزارش “داعش نیوز” پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط» نوشت: منابع آگاه روسی اعلام کردند که ولادیمیر پوتین از نیروهای نظامی این کشور ...

چرا پوتین رهبر داعش را زنده می خواهد؟ -باشگاه خبرنگاران

www.akairan.com/havades-akhbar/yjc/news201510109193195955.html

۵ ساعت پیش - یکی از دلایلی که پوتین به دنبال زنده بودن رهبر داعش بوده ماهیت تروریست های تکفیری داعش در منطقه غرب آسیاست.**افشاگری پشتیبانان داعش از ...

سیاسی - پوتین: رهبر داعش را زنده می خواهم

jazzservices.net/83458817/پوتین_رهبر_داعش_را_زنده_می_خواهم

۵ روز پیش - به گزارش “داعش نیوز” پایگاه خبری «پانوراما الشرق الاوسط» نوشت: منابع آگاه روسی اعلام کردند که ولادیمیر پوتین از نیروهای نظامی این کشور ...

پو اس ام اس | پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر ...

poosms.ir/.../پوتین+سوریه+روسیه+آمریکا+اروپا+داعش+ابوبکر+البغدا...

پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر البغدادی نهایت موفق مواضع داعش رهبر ... بیشتر بخوانید : رهبر داعش خواستار هجرت هوادارانش به «سرزمین خلافت» شد

ولید المعلم: پوتین رهبری باهوش است/ به سازمان ملل اعتماد ...

www.khabaronline.ir/detail/465074/root/World

۴ روز پیش - ولید المعلم: پوتین رهبری باهوش است/ به سازمان ملل اعتماد نداریم/ اروپا ... معلم درباره حملات آمریکا علیه داعش در سوریه نیز گفت: نتیجه 9000 حمله  ...

پوتین در تعقیب خلیفه داعش - زمان

www.zamannews.ir/بخش-سیاسی.../51210-پوتین-در-تعقیب-خلیفه-داع...

۳ روز پیش - پوتین با نحوه اقدامات خود سوریه را به اوکراین ربط داده و زنگ خطر را برای قاره .... این نظر مطرح شده که روس‌ها ضمن حمله به مواضع رهبر(ان) داعش و مرکز این  ...

هدف پوتین داعش نیست - دیپلماسی ایرانی

www.irdiplomacy.ir/fa/page/1952597/هدف+پوتین+داعش+نیست.html

۶ روز پیش - در عوض، پوتین در زمین بشار اسد بازی می کند. نیروهای رهبر سوریه، به ندرت با داعش مقابله کرده اند، مگر این که مجبور به این کار شده باشند. در واقع  ...

آنا | پوتین: ناوهای جنگی روسیه از دریای خزر گروه داعش را هدف ...

www.ana.ir › بین‌الملل › اروپا و آمریکا

۳ روز پیش - این در حالی است که غرب به‌ویژه آمریکا که در پیشبرد اهداف ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه داعش موفق عمل نکرده‌اند، به‌طور مداوم به انتقاد از  ...

سردار سلیمانی رهبر حملات هوایی روسیه در سوریه +عکس ...

pixlove.blog.ir/.../سردار-سلیمانی-رهبر-حملات-هوایی-روسیه-در-سوریه-ع...

۳ روز پیش - سردار سلیمانی رهبر عملیات هوایی حمله روسیه به داعش. سردار سلیمانی .... حملات جنگنده های روسیه در سوریه نتیجه نشست سردار سلیمانی - پوتین بود.

چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ - آخرین اخبار روز

www.bwinnerharbor.com/.../2851501-چرا-پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می‌...

چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد؟ ... چرا پوتین رهبر داعش را زنده می‌خواهد · چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ بارگزاری ... تعداد بازدید : 1امتیاز : 0.00.

برلوسکنی: پوتین رهبر شماره یک جهان است - همشهری آنلاین

www.hamshahrionline.ir/details/308766/world/russiacaucasus-

۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برلوسکنی همچنین پوتین را رهبر سیاسی شماره یک جهان توصیف کرد. ... پوتین: داعش از ناکجا نیامده است · پوتین: حمایت از اسد تنها راه توقف جنگ در  ...

تدبیر - هدف پوتین داعش نیست

www.tadbirkhabar.com/world/83418

۶ روز پیش - در عوض، پوتین در زمین بشار اسد بازی می کند. نیروهای رهبر سوریه، به ندرت با داعش مقابله کرده اند، مگر این که مجبور به این کار شده باشند. در واقع  ...

ترامپ به هنر رهبری پوتین نمره بیست داد - Sputnik فارسی

ir.sputniknews.com/politics/20150930/755414.html

۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دونالد ترامپ همچنین گفت نباید در مبارزه با داعش برای پوتین مزاحمت به وجود آورد و از موضع رئیس جمهور روسیه نسبت به بشار اسد، رئیس جمهور سوریه  ...

صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست

www.seratnews.ir/fa/politic

روحانی: درس کربلا تعامل سازنده و مذاکره است/ رهبر انقلاب: امام حسین(. پاسخ به یک .... ترور روزنامه‌نگارترک توسط داعش+عکس ... اوباما: رهبری پوتین رو به پایان است  ...

چرا پوتین “رهبر داعش” را زنده می‌خواهد؟ - ایران ویوا

www.iranviva.ir/1394/07/18/15-133/

... داعش” را زنده می‌خواهد؟ 0; ۱۸ مهر ۱۳۹۴; اخبار · مشاهده مطلب در سایت اصلی. حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

چرا پوتین رهبر داعش را زنده می خواهد - اندروید

andriod.arifun.in/p1464481_چرا-پوتین-رهبر-داعش-را-زنده-می-خواهد

اطلاعات تازه درباره رهبر داعش. مقامات امنیتی بسیاری از کشورها ابوبکر بغدادی رهبر گروه داعش را خطرناک ترین. تصاویر جلاد داعش را بشناسید. اخ که گل گفتی همین ...

چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ | نیوزفان

news.honarfun.ir/.../81497_1670-1585-1575-1662-1608-1578-1740-16...

... "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟ سیاسی 36 دقیقه قبل باشگاه خبرنگاران 0. حمله "مسکو" به مواضع داعش این سوال را مطرح می‌کند که چرا پوتین "رهبر داعش" را زنده می‌خواهد؟

اوباما: حملات به سوریه نشان‌دهنده ضعف رهبری پوتین است

www.qomefarda.ir/news/170158

۱۶ ساعت پیش - اوباما: حملات به سوریه نشان‌دهنده ضعف رهبری پوتین است ... پوتین است · مسکو: جنگنده‌های روسی طی 24 ساعت گذشته 67 بار علیه مواضع داعش به پرواز  ...

فشار پوتین برای هماهنگ سازی عملیات علیه داعش - فرارو

fararu.com/fa/news/.../فشار-پوتین-برای-هماهنگ-سازی-عملیات-علیه-داع...

۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین دوشنبه بعد از ظهر برای بحث در این باره با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد، که یکی از معدود ملاقات ها میان دو رهبر است.

دیدار فرستاده پوتین و رهبر معارضان سوریه - شیعه نیوز

www.shia-news.com/fa/.../دیدار-فرستاده-پوتین-و-رهبر-معارضان-سوری...

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میخاییل بوگدانوف فرستاده ویژه ولادیمر پوتین در امور خاورمیانه و معاون وزیر ... داعش گلوی یک پیرزن ۷۵ ساله را در بلخ افغانستان برید + تصاویر.

اخبار داعش لحظه به لحظه » ابوبکر البغدادی

www.daesh.ir/tag/ابوبکر-البغدادی/

ولادیمیر پوتین: ابوبکر البغدادی را زنده دستگیر کنید ... نیوزویک: به دنبال مجروح شدن البغدادی، فرد دیگری موقتا رهبر داعش شد. Next  ...

پوتین خطاب به نظامیان روس: بغدادی را زنده می خواهم

www.farhangnegar.ir/news/19367

۵ روز پیش - چرا وزیر عربستانی رهبر ایران را امام‌ خطاب کرد؟ ... پوتین خطاب به نظامیان روس: بغدادی را زنده می خواهم ... این منابع گفته اند درخواست پوتین برای این است که سرکرده داعش در روسیه اعدام شود و یا جنازه اش در این کشور به نمایش درآید.

جمهور - گری‌کاسپاروف: پوتین از داعش خطرناکترست

www.jomhornews.com/doc/news/fa/56925/

گری کاسپاروف گفته است: پوتین هم مثل صدام حسین یا رهبر کوریای شمالی دیکتاتور است. او جز دیکتاتوری روش ...

افشای رابطه رهبر داعش با موساد و سیا - شبکه خبر

www.irinn.ir/news/55879/افشای-رابطه-رهبر-داعش-با-موساد-و-سیا

۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - افشای رابطه رهبر داعش با موساد و سیا .... ساخت آی فون طلاکوب برای تولد پوتین + عکس · حکم رئیس فدراسیون دوومیدانی صادر شد · اخبار مشروح ۹،  ...

قدیراف: اگر پوتین دستور بدهد، سربازان چچنی آماده مبارزه با ...

www.rajanews.com/news/223836

۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش فارس به نقل از اسپوتنیک، رمضان قدیراف رهبر منطقه ... دیگر به پرزیدنت پوتین بستگی دارد اما ما آماده ایم که به جنگ علیه داعش در سوریه  ...

ایسنا - قطر: هیچ کس نمی‌تواند درخواست پوتین برای تشکیل ...

isna.ir/fa/news/.../قطر-هیچ-کس-نمی-تواند-درخواست-پوتین-برای

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - قطر از جمله کشورهای عربی است که به حملات هوایی تحت رهبری آمریکا علیه مواضع داعش در سوریه پیوسته و یا از آنها حمایت کرده است. با این حال عدم  ...

پوتین: داعش از ناکجا نیامده است - سایت خبری تحلیلی ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › بین‌الملل

۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه برای اولین بار در یک دهه گذشته، در مجمع عمومی ... شروع به «آموزش و تجهیز مخالفان سوری کردند و بعد آن ها به داعش پیوستند. ... عابدزاده از رهبر انقلاب/ درخواست عسگر اولادی برای اعلام حالت فوق‌العاده  ...

(کاریکاتور) مجروح شدن رهبر داعش - صدای ایران

sedayiran.com/fa/news/32303/کاریکاتور-مجروح-شدن-رهبر-داعش

۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - (کاریکاتور) مجروح شدن رهبر داعش. کد خبر: ۳۲۳۰۳ ... همکاری ایران، روسیه، سوریه و عراق علیه داعش با پیشنهاد پوتین · (تصویر)هواپیمای  ...

دوئل پوتین و اوباما در نیویورک

www.afghanpaper.com/nbody.php?id=103270

۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نخستین گام این کودتا، با گرفتن جای آمریکا در رهبری ایتلاف علیه داعش در سوریه برداشته شد. اما موضوع فقط سوریه نبود، پوتین درواقع علیه نظم  ...

حاجی معتز، معاون اصلی ابوبکر بغدادی رهبر داعش در عراق ...

persian.euronews.com › اخبار › اخبار جهان

۳۰ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حاجی معتز، مرد شماره دوی داعش و معاون اصلی ابوبکر بغدادی رهبر این ... 2روسیه از دریای خزر به سوریه موشک پرتاب کرد · 3پوتین در جشن تولد خود گل  ...

پوتین: فقط مردم سوریه حق دارند در مورد رهبر و آینده کشورشان ...

www.mizanonline.ir/.../پوتین-فقط-مردم-سوریه-حق-دارند-در-مورد-رهبر-...

۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین: فقط مردم سوریه حق دارند در مورد رهبر و آینده کشورشان تصمیم بگیرند. خبرگزاری ... اعدام به سبک داعش در جنوب یمن + عکس · پیش بینی  ...

برده جنسی رهبر داعش+تصاویر | اتاق خبر 24

otaghkhabar24.ir/news/11115

۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کایلا مولر تابستان سال ۹۲ در شهر حلب سوریه به گروگان داعش در آمد. ابوبکر بغدادی این گروگان آمریکایی را به عنوان برده جنسی مورد استفاده قرار ...

پوتین؛ ستاره بی‌رقیب امسال سازمان ملل - دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/news/937137/

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین از تهدید داعش و خطر آن به عنوان پلی برای بازگشت قوی به منطقه و ... را به مقابله با تروریسم می‌دهد و این ائتلاف با رهبری روسیه و آمریکاست‌ و  ...

پیام داعش به ولادیمیر پوتین + تصویر - نیک صالحی

www.niksalehi.com/newspaper/view/064870.php

۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - داعش ، تروریست های تکفیری ، قفقاز ، پوتین ، رئیس جمهور روسیه ، عراق ، سوریه,پیام ... تصویر منتشر شده از جسد ابوبکر البغدادی رهبر داعش !

ایرنا - لاوروف طرح پوتین برای مبارزه با داعش را ارائه کرد

www.irna.ir/fa/News/81707416/

۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 'به اعتقاد مقام های روسی، این گونه رویکرد آمریکا و کشورهای عربی متحد ان برای سوریه مهلک است، زیرا ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا علیه داعش  ...

پوتین: اگر سازمان ملل تائید کند، به مواضع داعش حمله هوایی ...

www.bbc.com/persian/world/.../150929_an_syria_russia_isis_airstrikes

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین: اگر سازمان ملل تائید کند، به مواضع داعش حمله هوایی می‌کنیم ... سوریه نیستند و نباید در امر انتخاب رهبری یک کشور دیگر، دخالت کنند.".

پوتین: اردوغان با داعش به جهنم برود - تازه ها - اخبار - پایگاه ...

www.dolateetedal.com/news/.../پوتین:-اردوغان-با-داعش-به-جهنم-برود.ht...

۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین: اردوغان با داعش به جهنم برود. ... هشدار رهبری جلوی چشم سعودی ها/عکس · نامه لاریجانی به بین‌المجالس درباره منا · دلیل تناقض در آمارهای سازمان حج  ...

پوتین: امریکا با مسکوهراسی رهبری اروپا را گرفته است - جوان

javanonline.ir/.../پوتین-امریکا-با-مسکوهراسی-رهبری-اروپا-را-گرفته-ا...

۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین: امریکا با مسکوهراسی رهبری اروپا را گرفته است. رئیس‌جمهور .... توافق مسکو - بغداد بر اصل حمله هوایی به داعش در عراق · فرمان اوباما برای  ...

مخالفت غرب با طرح پوتین علیه داعش در سوریه - زمانه

www.radiozamaneh.com/237111

۲۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جاش ارنست، سخنگوی کاخ سفید می‌گوید آمریکا ازهمکاری سازنده روسیه با ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا استقبال می‌کند. وزارت خارجه آمریکا نیز  ...

تلاش پوتین برای هماهنگ‌سازی عملیات علیه داعش - ایران

www.ion.ir/News/15943.html

۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایران آنلاین-تلاش پوتین برای هماهنگ‌سازی عملیات علیه داعش ... اما افزایش حضور نظامی روسیه در سوریه این دو رهبر را بار دیگر در کنار هم نشاند.

عصر امروز - آمادگی همکاری کامرون با پوتین برای نابودی داعش

www.asremrooz.ir/vdcgzn9q7ak9wx4.rpra.html

۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمادگی همکاری کامرون با پوتین برای نابودی داعش ... با داعش خبر داد اما خاطر نشان کرد «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه نمی‌تواند رهبر سوریه باقی بماند.

هدف پوتین داعش نیست | دیپلماسی ایرانی

vista.ir/net/535643

۶ روز پیش - در عوض، پوتین در زمین بشار اسد بازی می کند. نیروهای رهبر سوریه، به ندرت با داعش مقابله کرده اند، مگر این که مجبور به این کار شده باشند. در واقع  ...

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا: رهبری پوتین 20 است ...

www.dolatebahar.com/.../-نامزد-انتخابات-ریاست-جمهوری-آمریکا:-رهبری-...

۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آسوشیتدپرس نوشت، در مصاحبه ای که در آسمانخراش «ترامپ تاور» در منهتن نیویورک ضبط شده بود، ترامپ گفت: « اگر (پوتین) می خواهد با داعش  ...

پوتین در تعقیب ابوبکر البغدادی | تراز

www.taraznews.com/content/124325

۳ روز پیش - یکی از زنان ایزدی که مدتی (همراه با کایلا مولر، امدادگر آمریکایی) در اسارت داعش بود، می‌گوید رهبر داعش از تلفن همراه بسیار واهمه دارد. این زن ایزدی به  ...

نظر پوتین دربارۀ مشارکت نظامی روسیه در مبارزه با داعش

aftabnews.ir/.../نظر-پوتین-دربارۀ-مشارکت-نظامی-روسیه-در-مبارزه-با-دا...

۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز جمعه اعلام کرد هنوز صحبت درباره احتمال مشارکت کشورش در عملیات نظامی علیه گروه تکفیری صهیونیستی داعش زود است. ... نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست ایشان  ...

دعای رهبر بوکو حرام برای رهبر داعش - عصر ایران

www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی

رهبر شبه‌نظامیان بوکو حرام روز یکشنبه در این ویدئو برای ابوبکر بغدادی، رهبر داعش، ایمن ظواهری، رهبر القاعده و ملاعمر، رهبر طالبان، دعا می‌کند و می‌گوید: «خدای من ...

نظر پوتین درباره رهبر

cookery.vestidosdenoviachile.com/نظر-پوتین-درباره-رهبر/

توصیه رهبر انقلاب به علمای جهان اظهار نظر جدید پوتین درباره داعش پوتین اظهار داشت. بیشتر. ... پوتین درباره رهبر انقلاب: با وجود ایشان خطری متوجه ایران نمی شود  ...

اخبار گوناگون - خبر،سرگرمی

www.samatak.com/news/diverse

جلاد داعش برای بخشیده شدن کفش خود را لیس زد ... پایگاه آموزش نظامی به زنان جوان سوری علیه داعش (عکس) ... مراسم استقبال از پاپ فرانچسکو رهبر کاتولیک های جهان.

متن کامل نامه ملاعمر رهبر طالبان به ابوبکر بغدادی رهبر داعش

www.parsine.com/.../متن-کامل-نامه-ملاعمر-رهبر-طالبان-به-ابوبکر-بغداد...

۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش پارسینه، متن کامل نامه ملاعمر رهبر طالبان به رهبر داعش که تحت عنوان"نامۀ شورای رهـبری امارت اسلامی افغانستان به محترم ابوبکر البغدادی" ...

TRT - فارسی - داعش پوتین را تهدید کرد

www.trt.net.tr/persian/جهان/2014/09/04/داعش-پوتین-را-تهدید-کرد-73029

۱۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این خانواده رهبر داعش را در این خصوص به مناظره دعوت کرده است. در این میان داعش با انتشار یک ویدئو، ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه را به دلیل  ...

پوتین:فرماندهان داعش را زنده میخواهم - اس ام اس

rstm-1390.persianblog.ir/post/109/

۴ روز پیش - پوتین:ابوبکر البغدادی را زنده میخواهم. اخبار داعش : روسیه با حضور نظامی خود در منطقه ضربه سنگینی به گروه های تروریستی زده است و باعث بالا ...

دختر 26 ساله که برده جنسی رهبر داعش است + عکس

kamooneh.com/fa/.../دختر-26-ساله-که-برده-جنسی-رهبر-داعش-است-عکس

۲۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختری جذاب که برده جنسی رهبر داعش است همچنان در اسارت این گروه تروریستی می باشد. دختر جذاب 26 ساله که ... جشن تولد پوتین در زمین هاکی+عکس.

اتحاد پوتین و ژنرال سلیمانی کابوس تازه داعش! - آرانیوز

ara-news.ir/Pages/News-8579.aspx

۱۱ ساعت پیش - اتحاد پوتین و ژنرال سلیمانی کابوس تازه داعش! یک مقام منطقه‌ای ادعا کرد پیش از آغاز حضور نظامی روسیه در سوریه، رهبر معظم ایران یک مقام ارشد نیروی  ...

PressTV-روسیه: امریکا عامل ایجاد داعش است

www.presstv.ir/DetailFa/2015/09/17/.../Russia-US-Iraq-Daesh-Churkin

۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نماینده روسیه در سازمان ملل افزود: «این ائتلاف [به رهبری امریکا] بدون حکم ... این اظهارنظر چورکین یک روز پس از آن عنوان شد که ولادیمیر پوتین،  ...

یورش | پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر ...

yooresh.ir/.../پوتین+سوریه+روسیه+آمریکا+اروپا+داعش+ابوبکر+البغدا...

پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر البغدادی نهایت موفق مواضع داعش رهبر ... بیشتر بخوانید : رهبر داعش خواستار هجرت هوادارانش به «سرزمین خلافت» شد

خدمت - لاوروف طرح پوتین برای مبارزه با داعش را ارائه کرد

khedmat.ir/vdcgz39x.ak9tn4prra.html

۱۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 'به اعتقاد مقام های روسی، این گونه رویکرد آمریکا و کشورهای عربی متحد ان برای سوریه مهلک است، زیرا ائتلاف بین‌المللی به رهبری آمریکا علیه داعش  ...

خامنه ای Archives - شرق پارسی، پنجره ای بسوی جهان ایرانی و ...

persian.aawsat.com/tag/خامنه-ای

ایران پاسخ به نامه نگاری های اوباما به رهبر ایران را تایید کرد ... بایگانی:جهان - موضوعات مشابه : آمریکا, اوباما, ایران, خامنه ای, داعش, روسیه, پوتین, کاخ سفید.

پوتین درسوریه باآمریکا میجنگد یا داعش؟+تصاویر | وبلاگها

asad65.patoghestan.ir/page-41361.html

منبع : ایرانیانپوتین درسوریه باآمریکا میجنگد یا داعش؟ ... اطلاعیه دفتر رهبری درباره برگزاری مراسم بزرگداشت جان‌باختگان مظلوم فاجعه منا · مسئولان بدون فوت وقت و  ...

پیام داعش به ولادیمیر پوتین + تصویر – آخرین اخبار ایران

padidehnews.com/?p=274279

۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - باشگاه خبرنگارانمطالب مرتبط:تصویر منتشر شده از جسد ابوبکر البغدادی رهبر داعش !جمع‌آوری کمک برای داعش در رفسنجان!شهادت دو خانواده ایرانی به  ...

پیام پوتین به نصرالله - جام جم

www.jamejamonline.ir/NewsPreview/1755369839656128085

کنگره آمریکا موافقت خود را با انجام عملیات نظامی ضد داعش از سوی ارتش این کشور ... بنا به اعلام واتیکان، رهبر کلیسای کاتولیک‌های جهان با رهبر مذهبی بوداییان تبت  ...

عبادی: از ائتلاف به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش ناامید شده‌ایم

www.tasnimnews.com/Home/Single/876632

۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عبادی: از ائتلاف به رهبری آمریکا در مبارزه با داعش ناامید شده‌ایم ... همچنین "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور روسیه گفت که وزارت دفاع این کشور با  ...

دیدار سردار «سلیمانی» با پوتین / نابودی داعش کلید زده شد ...

boyernews.com/158419/دیدار-سردار-سلیمانی-با-پوتین-نابودی/

۱۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دیدار سردار «سلیمانی» با پوتین / نابودی داعش کلید زده شد. ... داشت/ تشکر عابدزاده از رهبر انقلاب/ درخواست عسگر اولادی برای اعلام حالت فوق‌العاده  ...

سبد وبلاگ | پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر ...

sabadblog.ir/.../پوتین+سوریه+روسیه+آمریکا+اروپا+داعش+ابوبکر+الب...

پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر البغدادی نهایت موفق مواضع داعش رهبر ... بیشتر بخوانید : رهبر داعش خواستار هجرت هوادارانش به «سرزمین خلافت» شد

پوتین: داعش اسلام را تحریف کرده است - عصر خبر

www.asrkhabar.com/fa/news/.../پوتین-داعش-اسلام-را-تحریف-کرده-است

۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آناتولی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در مراسم ... ترکیه‌ای خود و محمود عباس رئیس تشکلات خودگردان گفت: داعش اسلام را تحریف کرده است. ... عکس/ بازدید رهبری از پشت صحنه فیلم محمد(ص)  ...

بهار نیوز - ابوعلاء العفری؛ رهبر جدید داعش کیست؟

baharnews.ir/news/75718/

ابوعلاء العفری؛ رهبر جدید داعش کیست؟ ... رسانه های مختلف جهان شب گذشته از انتخاب رهبر جدید داعش خبر دادند. ... کاریکاتور رسانه عربی علیه پوتین+تصویر.

پوتین در صدد تشکیل ائتلافی گسترده علیه داعش است ...

www.dw.com/fa-ir/پوتین-در-صدد-تشکیل...داعش.../a-18694760

۱۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دولت اسلامی در بخش‌های وسیعی از سوریه و عراق، اعلام خلافت کرده است. پوتین از بمباران مواضع داعش توسط ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا انتقاد کرده  ...

مجاهدان پوتین: حملات موشکی روسیه علیه داعش از دریای خزر آغاز ...

mojahedan.com/1394/07/.../پوتین-حملات-موشکی-روسیه-علیه-داعش-از-د...

۳ روز پیش - پوتین: حملات موشکی روسیه علیه داعش از دریای خزر آغاز شد / رئیس جمهور ... عکسی منتشر نشده از بازدید رهبر انقلاب از پشت صحنه‌ فیلم محمد(ص) در  ...

findrss | پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر ...

findrss.ir/.../پوتین+سوریه+روسیه+آمریکا+اروپا+داعش+ابوبکر+البغداد...

پوتین سوریه روسیه آمریکا اروپا داعش ابوبکر البغدادی نهایت موفق مواضع داعش رهبر ... بیشتر بخوانید : رهبر داعش خواستار هجرت هوادارانش به «سرزمین خلافت» شد

قدیراف: سربازان چچنی آماده اعزام به سوریه برای مبارزه با داعش ...

www.farsnews.com/13940710000483

۱۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... آماده اعزام به سوریه برای مبارزه با داعش هستند/ پوتین دستور بدهد می‌رویم. ... قدیراف رهبر منطقه خودمختار چچن در روسیه از آمادگی برای اعزام نیروهایش  ...

جهان نیوز - مداخله غرب دلیل پیدایش داعش است

jahannews.com/vdcgt39txak9ty4.rpra.html

۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رهبر یکی از احزاب پارلمانی انگلستان از کشورهای غربی خواست تا اتهام دست ... رهبر حزب کارگر انگلستان: ... هشدار پوتین درباره نقشه های داعش  ...

اخبار-پوتین خطاب به اردوغان: همراه با داعش به جهنم برو

baharekavar.ir/news/.../پوتین-خطاب-به-اردوغان-همراه-با-داعش-به-جهنم-بر...

بازتاب سخنان رهبری در رسانه‌های بین المللی. نظــر سنجــی ... پوتین خطاب به اردوغان: همراه با داعش به جهنم برو. ۱۵ مرداد ۱۳۹۴. رئیس جمهور روسیه نسبت به اظهارات اخیر  ...

هشدار پوتین: داعش طرح‌هایی برای شهرهای مکه، مدینه و بیت ...

hodana.ir/.../هشدار-پوتین-داعش-طرح‌هایی-برای-شهرهای-مکه-مدینه-و-بیت-ا...

۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هشدار پوتین: داعش طرح‌هایی برای شهرهای مکه، مدینه و بیت المقدس دارد ... ابلاغ تسلیت پادشاه عربستان به رهبر انقلاب/ جزئیات ۵ ساعت جلسه سعودی ها  ...

ساعت 24 - اخبار جنایات داعش/کنیز مخصوص رهبر داعش که بود ...

www.saat24.com/.../اخبار-جنایات-داعش-استفاده-گاز-خردل-عراق-هکرهای-دا...

۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اخبار جنایات داعش/کنیز مخصوص رهبر داعش که بود؟ + عکس/استفاده داعش از .... ساخت آی فون طلاکوب برای تولد پوتین (+عکس) · سلاخی ۷۰ عضو یک  ...

تهدیدات داعش علیه پوتین

www.dmsonnat.ir/Article/1844/تهدیدات-داعش-علیه-پوتین.aspx

تهدیدات داعش علیه پوتین. ... چچنی‌های و دیگر جنگجویان قفقازی، رده‌های بالایی در دولت اسلامی دارند و عملیات‌های موفقی را هدایت و رهبری کرده‌اند. گروه تروریستی دولت  ...

پارس منجی - سی ان ان به خاطر داعش از پوتین عذرخواهی کرد

www.parsmonji.com › اخبار جدید

بر این اساس در زیر تصویر پوتین نوشته شده بود «هویت تروریست داعش «جان ... عذرخواهی بوکسور زن‌هندی به‌خاطر حرکت تاریخی‌اش · پیام توییتری به رهبر داعش · داعش  ...

رهبر القاعده گروه داعش و خلافت ابوبکر بغدادی را غیرقانونی ...

karajrasa.ir/رهبر-القاعده-گروه-داعش-و-خلافت-ابوبکر-ب/

۱۹ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایمن ظواهری، رهبر القاعده در پیامی "گروه داعش و خلافت ابوبکر بغدادی" غیرقانونی خواند. ... پوتین: ابوبکر البغدادی را زنده می خواهم  ...

پوتین خطاب به سفیر ترکیه: به اردوغان دیکتاتور بگو با ...

www.fetan.ir/home/10726

۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پوتین خطاب به سفیر ترکیه: به اردوغان دیکتاتور بگو با داعش به جهنم ... محمدی گلپایگانی: مطمئن باشید رهبر معظم انقلاب آل‌سعود را رها نمی‌کنند  ...

دیدار فرستاده پوتین و رهبر معارضان سوریه | خبرخوان ساعت ...

saatsefr.com/fa/news/.../دیدار-فرستاده-پوتین-و-رهبر-معارضان-سوریه/

۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میخاییل بوگدانوف فرستاده ویژه ولادیمر پوتین در امور خاورمیانه و معاون وزیر ... دیدار فرستاده پوتین و رهبر معارضان سوریه · اهداف و نقشه تازه داعش  ...

روسیه و اهداف حملات نظامی اش در سوریه هدف پوتین داعش نیست

majid-rahmani.wowgame.ir/page-218446.html

در عوض، پوتین در زمین بشار اسد بازی می کند. نیروهای رهبر سوریه، به ندرت با داعش مقابله کرده اند، مگر این که مجبور به این کار شده باشند. در واقع اسد، نیروهای داعش را  ...

پوتین: برای حل بحران سوریه راهی جز حمایت از بشار اسد ...

kayhan.ir/.../پوتین-برای-حل-بحران-سوریه-راهی-جز-حمایت-از-بشار-اسد-...

۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش تسنیم، آمریکا هم‌اکنون رهبری ائتلاف دروغین «ضد داعش» را بر عهده دارد. پس از اینکه روسیه با ارسال تجهیزات گسترده نظامی به سوریه و  ...

برچسب ها - رهبر داعش

www.bartarinha.ir/fa/tag/1/رهبر%20داعش

بغدادی به همراه تعدادی از رهبران ارشد داعش شهر رقه... کد خبر: ۲۵۲۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۰۷/۱۶. پوتین در تعقیب ابوبکر البغدادی. از زمانی که حمله به مواضع داعش در  ...

کشف مخفیگاه زیرزمینی رهبر داعش در عراق -سوریه - آپارات

www.aparat.com/.../کشف_مخفیگاه_زیرزمینی_رهبر_داعش_در_عراق_-س...

۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عایِشه(وحدت شیعه و سنی)کانال سوریه منزل کشف شده به صورتی است که یک منزل کامل مخفی در زیر آن قرار دارد و مخفیگاه ابوبکر بغدادی بوده است.

هشت صبح

8sobh.ir/

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سردار همدانی صف استوار آرزومندان جهاد و شهادت صفی بلند و بنیانی مرصوص است حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر ..... شرط عجیب آمریکا برای همکاری با روسیه علیه داعش ... پوتین به اوباما می‌گوید برو به جهنم!

حملات روسیه به داعش نتیجه دیدار سردار سلیمانی و پوتین

talarekhabar.com/حملات-روسیه-به-داعش-نتیجه-دیدار-سردار-س/

۲ روز پیش - حملات روسیه به داعش نتیجه دیدار سردار سلیمانی و پوتین ... مردی می شود که تلاش های گروه های شبه نظامی شیعه عراق در جنگ با داعش را رهبری می کرد.”.

داعش | العالم | تروریست | سوریه | آشخانه - اترک نیوز | پایگاه ...

www.ashkhane.com/tag.aspx?tag=

نهیب رهبری به خرقه‌پوشان منحرف/عکس‌نوشت .... پیشرفت 76 درصدی مصوبات سفر رهبر انقلاب در مانه وسملقان · مبارزه با ... پوتین: سردار قاسم سلیمانی را بفرستید.